Saçımı boyamak istemiyorum ama çok beyazladı yok mu bunun doğal renklendirme yolu?

Şu yüzden doğal istiyorum bilindik bir markanın almanyadan gelen boyasıyla türkiyede satılan boyasının arasında fark olduğunu söyledi bir arkadaşım, kimya öğretmeni de dedi ki Türkiye'de çok denetleme olmadığı için daha parlak canlı görünmesi için daha fazla kimyasal katıyorlar sebebi bu dedi ne kadar doğru bilmiyorum ama genede kimyasal zararlı işte. Saçlarıma gelince 21 yaşındayım ama 40 yaşındaki bir kadından daha fazla ak var saçlarımda son iki yılda oldu

Saçımı boyamak istemiyorum ama çok beyazladı yok mu bunun doğal renklendirme yolu?
Cevapla