Sarışınım hangi rengi önerirsiniz? Birde uzayınca beyazlar çok belli oluyor ve kabarıyor.


Vay babamın meslektaşı, ben de bekçi kızıyım, selamlar saygılar olsun. Abi valla sana açık kumral güzel olur, direkt doğal rengini uygularsan beyazları kapatmaz sanırsam
Eyvalalh teşekkür ederim babanızın ellerinden öpüyorum.
🙏❤️
🌹🦅
Eğreti durabilir bence bırak doğal haliyle kalsın 😀
Sağolun eğreti derken
Doğal durmaz, boyandığı belli olur vb.
Eic için teşekkür ederimm
Rica ederim , anladım sağolun bir kelime öğrendim sayenizde
Cevap
5Cevap
Kardeş 30 yaşında ne beyazı. 40 oldum bi iki tel var beyaz. Bence boyama. Baktım profile. İyisin
Tm abi polissin
😂 hadi ya nasıl bildin
Bence boystma
Anladım şafak Hanım fotoda belli olmuyorda Beyazlar biraz fazla
Erkeksin o zaman
🤣🤣
kötü olur
Çok mu kötü görünür var mı etrafinda. Boyatan
böyle iyi bence
İyi olur
Önder karaveli gibisin mübarek
Eyvallah
Koyu kumral olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar