Açıcı sadece saç uçlarıma yetti, yenisini alıp dipleri boyasam ton farkı olur mu?

Saçımı boyamak istiyodum. Boya gitsin nolucak dedim gittim aldım boyayı 😁 alırken satan kıza bu yeter değil mi diye sordum (açıcıdan bahsediyorum) yeter dedi... Eve geldim boyadım yetmedi bide üstüne elektrikler gitti 🥳Sonuç olarak saçlarımın uçları açıldı (çook fazla değil ama) diplerim duruyo tekrardan boya alıp dipleri boyasam çok ton farkı olur mu?

Açıcı sadece saç uçlarıma yetti, yenisini alıp dipleri boyasam ton farkı olur mu?
Cevapla