Özellikle kızların daha kolay anlayabileceği bir problem ile ilgili bir soru sormak istiyorum her gün saçlarla uğraşmak kolay mı geliyor yoksa zor mu?
#reda
#reda


saçın belli bir modeli varsa o modele alışmış oluyor zaten
ama saça farklı model verilmeye çalışılması elbette uğraştırır
alışılmışın dışına çıkması zor olur
Kolay tabiki , bi yerden sonra hemen aynı şekli alıyor 🙃 tabi kadınlar hep farklı şekilde saçlarını yaptıkları için , sizin adınıza bi şey diyemem
Eig için yine teşekkür ederim ☺️
Keyfim istesin yeterki maşa bile atarım. Şekil veririm görümce topuzu bile yapabilirim ama keyfim yoksa canım istemiyorsa toplar geçerim ama oda yakışır 😅
Her gün uğraşamam. Okul varken çoğu zaman bir sabah topladığım saçı açmadan ertesi sabah kullandığımı bilirim😅
Cevap
14Cevap
Kolay geliyor.
Bence hergün yapmak insanı sıkar yani sürekli onunla uğraşmak belli bir yerden sonra sıkar, bunu severek yapsa bile bence bir yere kadar sürer
Uzun saçlara kolaydır model vermek
Kısa saçlara zor bence
Kesinlikle
Modelden modele değişiklik gösterir. Komplike bir model yapmak istersen ekstra bir çaba harcamak durumunda kalırsın o da işin zorluğunu belirler.
Bazen salıyorum, bazen yarı topluyorum, bazen de ful topluyorum.. :D Yani zor da gelse yapmak zorundayız.. Keyifli günler..
Ben duştan çıktıktan sonra havluyla siliyorum saçları kurumaya bırakıyorum kuruyunca daha ipeksi oluyor
Bir gün düz, diğer gün hafif dalgalı ve açık kullanıyorum. Çok bişey yapmadığım için zor gelmiyor
Sırf saç ile uğraşmamak için uzattım. Mis gibi vallahi, saç yapma derdim yok.
3 seçeneğim var; topla, açık bırak, topuz yap. Sadece kış aylarında kurutmada sıkıntı çekiyorum, yazın zaten dışarı çıktığımda 15-20 dakikada kuruyor.
Her gün model yapamaz insan bazen de gelişigüzel toplar açar bana zor gelir
evet her gün saçlarımı yapmakla uğraşamam :D
Bazen topluyorum bazen açıyorum,. zorlanmiyorum
Saç düzleştiricisi kullanıyorum yoruyor kusursuz olması için 😂
problem değil beim için. saatlerimi aynada geçirmedim hiç. 5 dakikamı alıyor
Eskiden çok uğraşırdım. Şimdilerde yıkıyorum çıkıyorum
her gün yapmak gerçekten çok zor ama mecbur kalıyosan yaparsın
Baya kolay , alışmış artık bozulmuyor 😂
Uzun saçımdan vazgeçme sebebimdi.
Saçım az kolay oluyor
Cok zor bıktm
bana kolay basit modeller tercih ediyorum
2. Fotodaki gibi geziyorum, üşengeçlik
kolay
saçlarım çok uzun değil zaten
ugrasmam asla
Yanii
Ugrasmam pek
Zor valla
Zor geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?