Balyaj sonrası cila uygulamak gerekir mi gerçekten ve gerekiyorsa ne zaman yaptırdınız?

Ilk defa saçıma kıyıp balyaj yaptırmayı düşünüyorum. Daha önceleri hep tek renk boyatmıştım ve saç rengini hiç açtırmamıştım ondan biraz tereddüt ediyorum. Ama iyi bir kuaför buldum gibi ona göre de fiyatları var adamların.

Kuzenimin düğününden 1 hafta önce yaptırmayı istiyordum solmasın diye ama kuaför 2 hafta önce yaptırmamı ve gerekirse cila yaptırmamı önerdi. Boyanın akacağını kendi de söyledi zaten ama bu işlemin bu kadar çabuk yapılması doğru mu?

Cila boyadan 1-2 hafta sonra yaptırılmalı mı gerçekten yoksa birkaç ay sonra mı? Ve gerçekten de gerekli mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Dügünden sonra gidecegim icin öyle önerdi bana ama 1-2 haftada cila gerekir mi gercekten bilemedim...
Balyaj sonrası cila uygulamak gerekir mi gerçekten ve gerekiyorsa ne zaman yaptırdınız?
Cevapla