Güncellemeler
+1 yıl
Dügünden sonra gidecegim icin öyle önerdi bana ama 1-2 haftada cila gerekir mi gercekten bilemedim...
Ilk defa saçıma kıyıp balyaj yaptırmayı düşünüyorum. Daha önceleri hep tek renk boyatmıştım ve saç rengini hiç açtırmamıştım ondan biraz tereddüt ediyorum. Ama iyi bir kuaför buldum gibi ona göre de fiyatları var adamların.
Kuzenimin düğününden 1 hafta önce yaptırmayı istiyordum solmasın diye ama kuaför 2 hafta önce yaptırmamı ve gerekirse cila yaptırmamı önerdi. Boyanın akacağını kendi de söyledi zaten ama bu işlemin bu kadar çabuk yapılması doğru mu?
Cila boyadan 1-2 hafta sonra yaptırılmalı mı gerçekten yoksa birkaç ay sonra mı? Ve gerçekten de gerekli mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
1-2hafta sonra cila yaptirmak cok erken bence. Ben ombre yaptirmistim 1 ayda aktı
Aktı derken 1 ay sonra rengi mi soldu sadece yoksa tamamen yeniden mi boyatmak zorunda kaldın?
Bana da öyle geldi 1 hafta sonra yine boyama işlemi yaptirmak. Başka bi şehire gideceğim icin öyle önerdi bana
şu an açıcınin rengi var saçımda. Boyası akti acici kaldı. Dus aldikca akıyor zaten. Benim gittigim kuaför de bana ve diger musterilerine cilaya gelin dediler ama 1 2 haftaya gelin diyeni görmedim. Duş alma sıklığına göre ayda 1 gelebilirsin dediler bi kadına. Bana da rengi ne zaman hosuna gitmezse o zaman gel dedi. Ben gitmedim ama. birdaha boyatmak istemiyorum.
Hem saç sagligin icin hem de maddi olarak boyattiktan 1 2 hafta sonra cila yaptırmak bana hiç mantikli gelmedi. Bence dugunden 1 hafta öncesinden yaptır
Internette de 3-4 ayda bir yapılsa yeterli diye gösteriyor. Bana da mantıklı gelmedi boyadan 1 hafta sonra boya akacak ve solacaksa niye yaptırayım diye düşündüm. En iyisi randevuy ertelemek. Çok teşekkür ederim 🙏🏼 evet saç yıpranıyor ama ilk defa bi değişiklik olsun istedim. Belki ilk ve son olur 😂
Dene bence de icinde kalmasın. Ben de ilk defa boyattim ve sonuncuydu. Çok da para verdim. Saclarim koyu kestane istediğim ombre orta-kahve gibiydi. Doğal bir sey istemiştim alakasiz bir renge boyadı. Cok kotu degil ama istediğim de bu değildi deneyip görmüş oldum. Trendyolda sprey açıcılar satılıyor. Her uygulamada saçı 1 2 ton kırıyor. Biraz biraz açıyor. Istedigin renge gelince kullanmayi birakiyorsun. Şu an onlar bana daha mantıklı geliyor belki ilerde onlardan alırım
Yani istemediğin olmasa da kötü değilmiş eminim o da güzel durmuştur. Ben de kahve tonları gösterdim öngörüşmede adam da hak verdi daha sonra blonde tarz göstermeye başladı da istemeyen birine de o kadar açık tonlar yapmaz herhalde 😅🙏🏼
En güzeli doğal saç zaten de bakalım nasıl duracak hüsran olmaz umarım sonu. Erteledim şimdi randevuyu gidiş tarihinden 1 hafta öncesine.
İyi yapmışsın erteleyerek. Pişman olacağını sanmam en fazla bir daha boyatmazsin benim gibi. Hic denememekten iyidir bence. Simdiden hayirli olsun saçların
Bence de denemekte fayda var 😊
Teşekkürler🤗🌷
Gerekşr
Ama 1-2 haftada degil sanirim. Okumadim öyle bir şey çünkü