Güncellemeler
+1 yıl
Güncelişko
Evet oluyor bazen. Bazen çok yorgun olduğum zamanlar ne yazık ki bakım yapmıyorum. Yorgun olduğum zaman hiçbir şekilde keyif almıyorum hiçbir şeyden ya. Ama normalde hemen hemen her gün bakım yapan ve bakımına özen gösteren biriyim. Bakım yapmadığım zamanlar oluyor. Genelde ya yorgun olduğum için oluyor bu durum ya da üzgün olduğum günler.
Cevap
8Cevap
Yerim senin tontiş sorularını😂evet aksatığım oluyor.
Cilt bakımı aksatılmaya gelmez
Cilt bakımı falan yapmam
Bu ara çok sık oluyor
bazen oluıyor
Oluyor
sorsana hiç yaptın mı 🙂
Hayır olmuyor 😂
oluyor
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?