var mı böyle yaşadığınız olaylar ben sac kremini sampuan diye sürüp bu nasil sampuan köpürmüyor bile kendi kendime soylendigim zamanlar bi hayli olmuştu affet beni Elidor kremini sampuan sanip birde üstüne laf saydığım için 😂😂

var mı böyle yaşadığınız olaylar ben sac kremini sampuan diye sürüp bu nasil sampuan köpürmüyor bile kendi kendime soylendigim zamanlar bi hayli olmuştu affet beni Elidor kremini sampuan sanip birde üstüne laf saydığım için 😂😂

Olmaz mı, ama en ilginci sabunu yere düşürdüğüm zamanlardı, o da durmuyor kayıp gidiyor insanın elinden iki de bir. Sonra onu almak için her eğildiğimde duşta tek başıma olmam ve kapının kilitli olmasına rağmen eğilip almadan önce arkamı kontrol ederdim sanki biri bişi yapacak 😅😂 Döt korkusu. Demek ki bu tip şeyler anlatılınca, esprileri falan yapılınca etkilenmişim. Neyse ki artık şampuan var, duş jeli var sabunu bıraktım.
Cevap
11Cevap
Diş macunu ile yüzümü yıkamak kfkfkfk
Hiç olmadı
Kaza sayılmaz pek kardeşim pislik olsun diye şampuanıma gıda boyası dökümüştü, fark edince sinir krizi geçirmiştim.
Duşa girerken gözlüğümü çıkartmayı unutmuştum tam kafamdan aşağıya suyu döktüm birde ne göreyim gözlüklte benimle birlilte duş alıyor 😄
Senin yaptığını bende yaptım ama en büyük hatam kışın soğuk suyu açmak olmuştu
Duş ta değil de bı kere çamaşır makinesine yumuşatıcı yerine yumuşatıcı koyacakken yüzey temizleyici koymuşum çamaşır yikandktan sonra farkettm🤦🏻♀️ bı daha da böyle bı sacmaligm olmadı
Kış günü tam gusül abdesti alacaktım duşa gier gşrmez elektrikler kesildi buz gibi suyla abdest almıştım tir tir titredim
Ooo çok fazla , saç keremini yanlışlıkla diplerime falan uygulamıştım şampuan niyetine köpürmeyince de niye köpürmüyor bu yaa?😂😂
Hiçbir sorun yaşamıyorum. Allah 'a şükür. :D
Çalıştığım hastanede banyoya ultrason jeli koymuşlardı, duş geldi niyetine kullanmıştım.😂
masum olmayan şeyler yaparken sakarlıklar yaşadım
Bi keresesin suyu ayarlamak icin sağ sola cevirirken cevirme yeri elimde kalmisti
Şampuan yerine saç kremi sürmüştüm🤦🏻♀️😂
😂😂
Duşa bir kez lens ile girmiştim
Ooow çok kötü bişey oldu mu
Hayır fark ettim hemen çıkarttım
Düşüp küveti kırmam haricinde sorun yok
Oha uzaya mekik gönderdim yazmadım , neden gerçek olmasın.
Köşesi kırıldı fiber boşluk olan yer , baya sert düştüm kaygan zemin olunca ayaklarım yerden kesildi bana bir şey olmadı
Duş jeli yerine abimin erkesi kokulu jelini kullanmıştım
Şampuanlar bütün duş jellerini karıştırıp yeni karışım yapıyorum daha iyi oluyor.
Şükür senin gibi sakar değilim
Gidere basıp , kayarak zemine yapışmıştım
bişey olmamıştır umarım çok kötü bir kaza
Aslında çok komik düşmüştüm üstüne güldüm bir de ama sonra çıkmıştı ağrısı sol baldır kemiğim incinmişti o kadar sonradan geçti😁
İlk duydum, hiçte yaşamadım🤣
Çok şükür olmadı hiç
Hayır yok
Hiç sorun yaşamadım neyse ki 😅
Banyoda bayılmıştım.
Bacağımı muslugun altına çarptım morardı
