Selam canım, Öncelikle çok geçmiş olsun, elbette ki kepek değil bu. Üstelik açtığın zaman saç derisinde herhangi bir rahatsızlık hissediyorsan egzamaya işaret olabilir bu. sana önerim eczaneye gidip saçlarına iyi gelebilecek bir şampuan alman. Onlar seni yönlendirir zaten bu konuda.
Bende de bir ara vardı bu sorun. Fakat ben bakım yapa yapa bu sorunun üstesinden geldim. Yeni yeni oluştuysa eğer direkt eczaneye gitmek daha doğru olacaktır.
Beyaz tortu diye bahsettiğin şey yüksek ihtimalle kepek ve şampuan kalıntı saç diplerine iyice durulayarak ve daha sık dişleri olan bir tarak kullanarak kurtulabilirsin