Eşim saç bakımına aylık 1000-1500 tl ayırdığım için beni savurgan olmakla suçluyor. Çoğu zaman kavgalarımızın da sebebi hep bu oluyor. Düzenli bakım yaptırmazsam saçlarım çok bakımsız duruyor. Hatta 1-2 ay gitmemeyi denedim sırf aramız bozulmasın diye, o zaman da saçlarımın kötü gözüktüğünü ima etti. Şaka gibi resmen, şimdi de savurgan biri olmakla suçluyor beni. Sizce aylık bakıma ne kadar harcamam savurganlık olarak algılanmaz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKendi alın terinle kazandığın para ya da onun maaşı fark etmez israf bence. İlla yaptırılan diyorsan Yine de daha uyguna getirebilirsin. Gidip de en pahalı yere yaptırma mesela
03 Yorumla
Soran+1 yılEn pahalı yerde yapılan bakım benim toplam masrafımdan daha pahalı aslında...
- +1 yıl
Harca o zaman ne diyim rapunzel
Soran+1 yıl:D teşekkürler
En İyi Cevaplar
+1 yılYanı saça para vermekte bu kadar çok yanlış bence haklı sanırım onun yerine saç bakımı için birşey alabilirsin saç bakım yağı doğal şampuan alabilirsin saçında yıpranma vs varsa kestirebilirsin yanı saçma bir davranış senin yaptığın.. resmen ekmek parası çöpe gidiyor elbet yiprancak saçın kötü olucak hep güzel kalmayacak ki
02 Yorumla- +1 yıl
Yani o para bende olsa altın yapardım geriye kalanı kıyafet alırdım 😂
+1 yılParada kolay kazanılmıyor sonuçta o parayla ayılık ev kirası geçinilir daha bütçeye uygun bi çözüm yolu düşünülmeli maddi durumu çok iyi olsa zaten sorun etmez yinede bö çözüm yolu bulunmalı başkalarıda bakımlı ama onlar o kadar harcamıyordur
02 Yorumla- +1 yıl
+1 yılHaklı olma ihtimali var. aylık 1500 TL ile ev gecindirenler var. Ama maaş fazla ise 1500 para değil tabiki :) demekki yetmiyor ki adam problem olduğunu söylüyor sana.
03 Yorumla
Soran+1 yılYetmiyor olsa ben zaten kendi hesabını bilen biriyim böyle bir masraf yapmam. Onunki sadece karışmış olmak için karışmak
- +1 yıl
O zaman problemli bir kişilik.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
28Cevap
+1 yılEşin her ay saçma bir şeye 2000 lira harcama ne tepki verirsin?
Bu arada yanlış meslek seçmişim, senin gibi 20 tane müşterim olsa ne güzel olurdu.
Şaka bir yana, güzelliği ikinizde maalesef dış görünüşte arıyorsunuz, kuaföre gidip kendinle ilgilenmek sana iyi geliyor, eşinde senin o haline alıştığı için yapmadığın zaman kötü geliyor.
Birbirinizin değerini bilmiyorsunuz, birbirinizin iç güzelliğini farkedememişsiniz, birbirinize olan sevginiz inanın bana üzülerek söylüyorum yeteri kadar değil. Bence sizler önce birbirinizi yeniden tanıyın ve sevin, her şey daha farklı olacaktır.
Kazancınız fazla olduğu için harcadığınız tutar size büyük gelmeyebilir ama ülkemdeki çoğu insanın neredeyse bir aylık mutfak masrafı. İnsanlara o yüzden çok geliyor. Daha uygun ve iyi bir yere giderek yapacağınız işlemleri daha ucuza halledebilirsiniz. Kalan parayı da bir kenara atın ve en basitinden aileniz için daha yararlı olacak işlerde harcayın.
Sağlıkla iyi bayramlar16 Yorumla
Soran+1 yılDikkate alırım yorumlarınızı teşekkürlerr, size de iyi bayramlar
- +1 yıl
@MustiEmre teşekkürler 🙏☺️🙏
İyi bayramlar - +1 yıl
Teşekkürler 🙏☺️🙏
+1 yılHaklı Ne gerek var benim bile saçlarım ayaklarıma kadar geliyordu bu kadar para hiç harcamadim Hatta bakımından biktiğim için kestirdim. Tamam illa ki yapta Madonna falan misin ya da ne bilim hep göz önünde bulunan bir meslegin mi var Evde duvarlara mı güzel gözükmeye çalışıyorsun kocan seni beğenip almış zaten Beni ilgilendirmez ama sorduğun için diyorum yani
17 Yorumla
Soran+1 yılHem işim için hem de kişisel tercihim yani hoşuma gidiyor bakım yaptırmak, uğraşmak. Stresten uzaklaşma yöntemim sanırım bu.
- +1 yıl
Yani Bütçenizi zorluyor ise bence Yaptırman doğru değil
Soran+1 yılBütçemi zorlamıyor, zaten zorlasa harcamam kesinlikle
- +1 yıl
Boya o zaman kocanı uygun bir dille ifade edebilirsin
+1 yılAslında kendiniz de yapabilirsiniz bakımınızı, youtube da ya da başka sitelerde blog sitelerinde evde yapılabilecek bakımlar mevcuttur mutlaka. bahsettiğiniz rakamlar biraz yüksek bakım için ne yazıkki:/
16 Yorumla
Soran+1 yılEvde yapılan bakımlar yetersiz gibi geliyor ki gerçekten iyi gelecek ürünlerin hepsini almaya kalksak hemen hemen aynı masraf tutacak aslında
- +1 yıl
Saçlarınız sarı mı?
Soran+1 yılEvet, bir kere yaptırınca devamı geliyor maalesef
- +1 yıl
Seni çok iyi anladım şu an.. benim de saçlarım sarıydı da değiştirdim çok bakım istiyor. :/ sarının parlaklığını koruması lazım
Soran+1 yılAynen öyle zaten saçımı boyatmaya başladıktan sonra bu kadar masraf olmaya başladı. Evde kendim boyamak istesem olmaz, kendim bakmak istesem tabii ki yine yapıyorum evde de bir şeyler ama yetmiyor yani. Anladığına çok sevindim şu an
+1 yılAylık ne bu 1000_1500
Güzel bir şampuan ve kremle bu kadar masraf çıkmaz. Evde de herkes gibi kendin şekillendir. Boya falan ne bileyim02 Yorumla
Soran+1 yılSaçları kuaföre alıştırınca evde ne yaparsan yap yetersiz geliyor. Üzücü ama doğru...
+1 yılUlan asgari maaşın yarısı bu az paramı paraya yazık kendi başına yapacak kadar becerin yok mu? Benim arkadaşlarım var 60-80 TL ile krallar gibi yapıyor saçını aşırı abartmışsın...
29 Yorumla- +1 yıl
Aynen saçını düzleştirsen bile evde harika gözüküyor Keçi kıllı mı saçı kızın jdjdjdjdj
- +1 yıl
Fjdufjrr Bende anlamadım valla:))
Soran+1 yılSadece fön olarak hesaplamadım. Boya, bakım, kesim vs. hepsini dahil edersek aslında çok da uygun
- +1 yıl
Saçlarını sürekli kesim yaptırmak doğru değil saçın beslenmez öyle atıyorsun sanki soru trölde olabilir
- +1 yıl
Ayrıca sürekli boya da yapılmaz
- +1 yıl
Brezilya fönü bile yapsan baya gidiyor
Soran+1 yıl@ØŔůhĚmīčīØ İyi bir kuaföre gidildiğinde sadece boya için bile daha fazla ödendiğini söyleyebilirim. Benim tüm masraflarım bu kadar
- +1 yıl
Hm doğru saç boyama 500 TL tutuyor zaten
Bu erkekler hep böyle zaten şekerim ortamda doğal kadın iyidir derler doğal olunca az bakım yap derler kusur bulurlar yapıncada o kadar paramı verilir derler burdan bayan arkadaşları çözemiyorum diyen beyler bizde sizi çözemiyoz
04 Yorumla
Soran+1 yılAy kesinlikle katılıyorum, o kadar haklısın ki resmen hem pastam dursun hem karnım doysun modu
Soran+1 yılSadece saç bakımı için değil, boyası kesimi bakımı her şeyi dahil
1000 - 1500 ne ya, Walla ne boş insanlarsınız, 1000- 1500 lira vermeyenlerin saçları nasıl güzel oluyor onu araştır. Her saçı güzelin maalesef sağılacak bir kocası yok..
14 Yorumla
Soran+1 yılKocamı sağmıyorum dediğin gibi, kendim çalışıp kazandığım parayı harcıyorum.
Soran+1 yılHerkesin hobisi var. Kimi başkasına yatırır parasını ben de buna harcıyorum. O yüzden çok da absürt karşılanacak bir şey mi bilemedim
+1 yılEşin haklı valla 1500 ne ya bari güzel oluyomusun değiyormu bari o para kolay kazanılmıyor öyle adamın göytünden terkıyor
23 Yorumla
Soran+1 yılEşimin değil benim terliyor desek daha doğru olur, kendi paramı kazanıyorum
Soran+1 yılAyrıca sonuna kadar değdiğini düşünüyorum sonuç görüntüye
Ama gerçekten fazla harcıyorsunuz. Sizin saçınıza ayırdığınız parayla geçinmeye çalışan aileler var. Bu kadar harcamaya değmez.
28 Yorumla
Soran+1 yılKocamın parasını değil kendi kazandığım parayı harcıyorum. Fazla olabilir evet ama her zaman gittiğim kuaföre gitmeyip daha uygun bir kuaföre gitsem acaba saçlarımı bozar mı diye düşünüyorum
- +1 yıl
Ama şöyle düşün kendi paran kocanın parası fark etmez bir bir bakıma beraber harcıyorsunuz sen kendi parandan fazla harcarsan bu sefer kocan da normalin üstünde harcaması gerekir
Soran+1 yıl@Mert0289272 Bizi zora sokacak bir miktar olsa tabii ki dikkat ederdim ama iş dışında zaman ayırabileceğim bir boşluğum olmuyor o yüzden ben de saçlarıma sarıyorum daha çok
Soran+1 yılSaçlarım boyalı olduğu için düzenli bakım gerektiriyor. Her ay aynı masrafı yapmıyorum tabii ki ama aşağı yukarı böyle oluyor
Soran+1 yılBence de öyle
Kendi parani kazanmayıp kocanın eline bakansan istersen 200 tl harca o bile çok gelecektir kendi ayaklarınızın üzerin de durmayı ögrenir iseninz bu tarz konularlada karşılaşmassıniz...
03 Yorumla
Soran+1 yılAslında kendi kazandığım parayı harcıyorum böyle konular için eşimin parasını değil
+1 yılŞu konuya o kadar uzağım ki, düğün yaklaşsın diye bekledim 20 liralık boyayı saçıma koymak için 😂😂😂 fakirlerin cevap veremeyeceği sorular bunlar
21 Yorumla
+1 yıl100-200 en en ennnn fazla ya. Saçlarını alıştırmışsın abi. birak güçlensinler biraz
25 Yorumla
Soran+1 yıl100-200 şampuan ve krem için sanırım dimi :D Ya haklısın kuafördeki bakıma alışınca saçlar evde yapılanlar yetersiz geliyor hep. Denedim ama gitmemeyi, olmuyo işte
- +1 yıl
alıştır saçlarını... toplam 100 200den fazla gitmemeli israf...
Soran+1 yılGerçekten kaliteli ürünler kullanmak istesek yine aynı tutara denk gelicek aslında, doğal şeyler hep pahalı
- +1 yıl
olum kaliteyi de abartma o zaman. ayrıca şampuan saç kremi yeterli zaten bence?
Kuaföre her gün fön çektirene kadar öğreniver çok zor birşey değil onun dışında ki bakımlar da 1000 lira olmaz zaten
04 Yorumla
Soran+1 yılBoya, bakım vs genel olarak saç için harcadığım para
Soran+1 yılHer ay değil ama düzenli olarak evet. Zaten ortalama sayıyı yazdım, her ay değişiyor ödediğim para
+1 yılBu miktar gelirin küçük bir kısmıysa saçlarına feda olsun😘 kendini nasıl iyi hissediyorsan oraya harca bebeğim
03 Yorumla
Soran+1 yılİlaç gibi geldi şu an bu yorum, teşekkür ederim desteğin için
- +1 yıl
+1 yılEşin doğru söylüyor, savurgansın... Bir ev kirası kadar...
14 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıp kazandığım parayı harcıyorum aslında. Ona rağmen neden bu kadar tartışma konusu oluyor hiç anlamıyorum
- +1 yıl
O da çalışıp kazanıyor, kendi bakımı için aylık 1000 TL harcıyor mu?
Çalışıp kazandığın paraya benim param dersen o evde huzur olmaz... sen-ben den ziyade biz olmanız gerekiyor... Yani, aslında senin paran benim param diye birşey olmamalı evlilikte...
Bilmem, anlatabildim mi?
Soran+1 yılEğer harcadığı para bizi etkilemeyecek bir şeyse karışmazdım ki benim harcadığım da etkilemiyor. İş dışında zaman geçirebileceğim pek vaktim kalmıyor, stresimi azaltmak için de tercih ettiğim bir hobi gibi saç konusu. O yüzden hoş görüyle karşılanabilir diye düşünüyorum
Ya asgari ücret gibi ne öyle.
Bence başını ört hiç masraf çıkmaz 🙂🙂16 Yorumla
Soran+1 yılKesin çözüm müymüş :D?
Soran+1 yılTamam denicem bunu söz
her kadın bakımlı olmalı ama maddi sıkıntıya düşüyorsanız bunu en aza indirgemelisiniz
17 Yorumla
Soran+1 yılSıkıntıya düşsek tabii ki dikkat ederim ama müdahale etmek için karışıyormuş gibi geliyor bana daha çok
Soran+1 yılKeyfimizi ya da huzurumuzu kaçıran bir konu için düşünceli yorumunu yapmazdım ben sanırım
Soran+1 yılTabii ki
+1 yılAdam haklı kendin çalışıp kendin kazanmıyorsan adam bence isyan etmekte haklı
12 Yorumla
Soran+1 yılKendim çalışıp kazanıyorum, hala haklı mı?
+1 yılHic kusura bakma da aylik 1000 1500 nedir ya siz hic mi paraniza acimiyorsunuz bu düpedüz israftan başka şey değil. 2 günde bir gidiyorsun heralde
01 Yorumla
+1 yılÇok para adam haklı tabi kendi kazandığın paraysa karışamaz
04 Yorumla
Soran+1 yılKendi kazandığım parayla karşılıyorum masraflarımı. Hala haklı değildir umarım
- +1 yıl
O zaman haksız
- +1 yıl
Mesela nasıl bakımlar yapıyorsunuz ki bu kdr tutuyor?
05 Yorumla
Soran+1 yılSadece bakım değil tüm kuaför masrafım aslında
+1 yılİstesen o parayla çocuk okutursun eşine en büyük yük sensin
03 Yorumla
Soran+1 yılEşime yük olmuyorum kendi param
- +1 yıl
Kendi paranda olsa dediğim şey doğru olan o paralara muhtaç o kadar çok ihtiyacı olan var ki kaç kere eşin saçını okşadı ya da özel anında saçlarından tuttu. maddi durumun iyi olabilir ama lütfen birazcık daha çevreni gör lütfen
+1 yılSaç bakımı ne adam hakli krem şampuan falan al ama o kadar
02 Yorumla
Soran+1 yılYeterli olmuyor ki düzenli saç boyatan birisiyim ve saçlarımın yıpranmaması için ekstra özen göstermem gerekiyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla nasıl sacınız var bilmiyorum ama saçlarıma hiç bakim yaptırmıyorum hiç kötü durmuyor çok yıpratıp alıştırmışsınız siz
12 Yorumla
Soran+1 yılBoyamaya başladıktan sonra böyle oldu. Sarı saç kullanmak her anlamda eziyet gerçekten
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürkiye'de ekonomi birde iyi olsa ne yapardik acaba, senin sac bakim masrafin herhalde 10000-15000 falan olurdu ya
18 Yorumla
Soran+1 yılTürkiye ekonomisiyle benim harcamamın alakasını pek çözemedim kusura bakma :D
Soran+1 yılO da mı benim suçum...
Cevap sahibi+1 yılAlakasi su, sadece sac masrafin icin 1000-1500 TL, harcaman var, popon basin, yüzünüde eklersek bu masraf 5000 lere cikiyordur. Türkiye'de herkes ac, yani birde tok olsaniz yaptiginiz masraflarla bir afrika kitasindaki ac cocuklar doyardi.
Soran+1 yıl5000'lere çıkan bir masrafım yok. Dünyadaki ya da Türkiye'deki açlığında sebebi ben değilim. Kendi emeğimle kazandığım paranın hesabını da kimseye veremicem sanırım bu şekilde yapılan ithamlarla. Keşke şu an beni sorguladığınız kadar ülkedeki herkesi sorgulasanız, belki o zaman açlık gerçekten biterdi
Cevap sahibi+1 yılÜstün zeka, üstüne neden alindin? genel sorguluyorum zaten, sokakta bakiyorum herkes ac ama bayanlarin dis görünüsüne bakinca, yaptiklari masraftan bir afrika kitasi doyar diyorum
Soran+1 yılErkeklerin yaptığı masraflardan neden bahsetmiyorsunuz?
Cevap sahibi+1 yılKonu Şu an senin sac masrafin, erkekler konu degil, olursa ondandan bahsederim
+1 yılBen tavsiye etmiyorum yani tabiki bakım yap kendine ama para biriktirmek her zaman iyidir çünkü emin ol bir gün dara düşersen saçlarına harcadıpın paranın bir bölümünü kesip biriktirdiğin para işi görür
02 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum bir süre deneyebilirim belki
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerizkali kendin yapsana bakmanı onun yerine başkasını 200 tl gitmez
13 Yorumla
Soran+1 yılHakarete gerek olduğunu düşünmüyorum
Cevap sahibi+1 yılVarrrr
bence haklı bahsettiğin rakamlara geçinen insanlar biliyorum ben
07 Yorumla
Soran+1 yılTabii ki haklısın ama bu bambaşka bi konu, gelirimle doğru orantılı olarak yaptığım bir masraf bu sadece
Soran+1 yılTabii ki öyle yine haklısın ama iş dışında kendime ayırabileceğim zamanım kalmıyor, stresten biraz da olsa uzaklaşmak için tercih ettiğim bir yol bu
- +1 yıl
e başka şeyler dene illa tek aktivite saç bakımı olamazki spor, puzzle, oyun oynamak, dizi-film, kahve faslı, arkadaş ortamı, kocanla akşam yemeği, böyle sosyal sitelerde takıl birşeyler yap yani benim bu küçük kafamla aklıma gelenler bunlar sen düşünsen çok daha fazlasını bulursun stresten uzaklaşmak için 1500 tl mi verilir ben versem mesela daha çok stres olurum :D
Soran+1 yıl:D :D :D Baksana stresten uzaklaşmak için yaptığım şey asıl stres haline döndü benim için de
Ülke standartlarının çok üzerinde bir bakım harcaması insanlara normal gelmiyor olabilir ev geliri 15b TL üzeri bir gelire sahip ise normal karşılanabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılGelirimle doğru orantılı diyebilirim
+1 yılEsin hakli, tabi geliriniz fazlausa az bu para, ama para esinden cikmiyorsa karismaya hakki yok ama ondan cikiyor ise demekki neymis herkes kendi parasini kazanip kendi harcamaliymis herkes
02 Yorumla
Soran+1 yılOndan çıksaydı evet katılabilirdim sana ama kendi kazandığım parayla karşılıyorum masraflarımı
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende fazlası İle eşime veriyorum herşeyi benim için yapıyor
06 Yorumla
Soran+1 yılİyi yapıyorsun valla, helal olsun
Cevap sahibi+1 yılSizin için çalışıyoruz sizde bizim için
Soran+1 yılO kadar haklısınız ki gerçekten böyle düşünen insanların olması beni mutlu ediyor
Cevap sahibi+1 yılHak ediyorsunuz gerçekten sizle de çift olarak tanışmak isterdik
Cevap sahibi+1 yıl@sheftali onu mutlu edecek kadar
- Saç Bakım konusunda 989 cevap paylaştı.
+1 yılÇok para. Hatta paradan önemlisi gereksiz harcama.
Yaşayamazdım böyle bir kızla04 Yorumla
Soran+1 yılKendi parasını kazanıp harcadıktan sonra erkeklere ne oluyo ki
- +1 yıl
Daha aile nasıl olunur anlayışını kavrayamamışsın
- +1 yıl
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoğru söylüyor kendine değer ver tamam da prenses falan değilsin o para ne öyle
01 Yorumla
+1 yılSanada vur demiş öldürmüşsün oha kocan sonuna kadar haklı
18 Yorumla
Soran+1 yılSaçlarımı sürekli boyattığım için evde bakım yapmak yeterli gelmiyor gibi hissediyorum
- +1 yıl
Bence bir uzmanla görüşsen daha iyi olur kuafördeki herşey anlık birşeydir
Soran+1 yılDesteğe mi ihtiyacım var :D
Soran+1 yılEşimle konuşuyomuş gibi hissettim :D
- +1 yıl
Öyle değil yaa😂😂😂
Saç uzmanına😂💇
Soran+1 yılGittiğim kuaförler de uzman sayılabilecek kişiler aslında ama
- +1 yıl
Bir uzman seni olacaklar konusunda uyarır ama kuafördekiler belliki seni uyarmamışlar bilemedim ki allah saçlarına sağlık versin😶
Bakım önemli hiç savurganlık değil sana birşey sormak istiyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılSorabilirsiniz
+1 yılSen kendin çalışıp para kazanmiyorsan çok hakli
38 Yorumla
Soran+1 yılKendim çalışıp kazanıyorum ama ona bile laf ediyor
- +1 yıl
Ekonomik olarak zorlanıyor musunuz evde herhangi bir masrafınız mi var.
Soran+1 yılYok keşke olsa zaten dikkat ederdim, olmamasına rağmen böyle davranması asıl canımı sıkan şey
- +1 yıl
1500 lira ile daha fazla şey yapılabilir bence ortak noktayı bulmaya çalışın
Soran+1 yılİnsan gibi yaklaşsa olur tabii ki ama bazen 180 derece dönüyor tavrı
- +1 yıl
Şiddet falan mı uyguluyor?
- +1 yıl
Çok ama biz karışamayız
+1 yılSeni boşamıyorsa op başına koy
13 Yorumla
Soran+1 yılSebep? Parasını mı yediğimi düşünüyorsun, kendi param.
- +1 yıl
Zorunda mısın her ay harcamaya
02 Yorumla
Soran+1 yılTabii ki her ay birebir aynı harcama olmuyor ama ortalama olarak bu şekilde
Eşin sonuna kadar haklı o masraf ne öyle ya
08 Yorumla
Soran+1 yılBoya, bakım, kesim vs. her şeyi dahil ettim
Soran+1 yılBütün ay tüm enerjimle çalıştıktan sonra kazandığım parayı harcamayı hak ettiğimi düşünüyorum...
- +1 yıl
Evlisin değil mi? Evlilikte her şey ortak doğru mu? Kazandığın paranında evlilikte senin benim diye ayırmak gibi olayı var mı yok. Eğer bunun tam tersini düşünüyorsan yani paylaşmak mı ben kazandığımı çatır çatır yerim kocam karışamaz dersen işte o evlilik değildir öylede buyur kendi hayatını tek yaşa kimsede sana karışmaz niye çok harcıyorsun diye
Soran+1 yılBen eşimin gidip kendine ps5 almasına karışmıyorsam ya da başka hobilerine bu da benim hobim sayılır sonuçta
+1 yılhiç harcama bu kadar zor değil o paraya acıdım lan
07 Yorumla
Soran+1 yılEvde yeterli bakımı yapamadığımı düşünüyorum
Soran+1 yılKi zaten evde kullanmak için aldığımız ürünler de masraf sayılır bence
- +1 yıl
o yüzden ben hiç almam zaten xd
Soran+1 yılÇok mantıklı :D keşke ben de almasam ama bağımlılık gibi bir şey bu
- +1 yıl
valla beni alan yaşadı hiç masrafım yok 🤣
Soran+1 yılNe güzel valla
+1 yılBunu daha önce de sormustun
01 Yorumla
Soran+1 yılİlk defa soruyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılYahu sendde simdi ama. Sen kuafore gitmeden sen degilsin. Gereksiz abarti
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@sheftali hande yenerin ikizi filan misin 😁😁😀
+1 yılBuradan da çok paranız olduğu ortaya çıkıyor
02 Yorumla- +1 yıl
Gizli Üye(25-29)+1 yılAylık ne kadar kazanıyorsun
03 Yorumla
Soran+1 yılİyi kazanıyorum diyebilirim
Gelir azsa doğru diyor
33 Yorumla
Soran+1 yılGelirimle doğru orantılı aslında harcamam, herkesin bi fobisi var diye düşünürsek benim de hobim bu sayılır
+1 yılAslan burcuysan yapacak bir şey tok dikkat edecen
13 Yorumla
Soran+1 yılBurçla mı alakalıymış yapılan harcamalar :D
- +1 yıl
Tabii ki.
Askan burcu çok cömerttir ama dikkat etmezce savurgan, hatta müsrif olur. Dikkatli olması lazım bu meselede
Yazık günah ya 1500 nedir bir aile doyar
23 Yorumla
Soran+1 yılTüm kuaför masraflarım içinde
+1 yılTrollerde bu gün 😏
22 Yorumla
Soran+1 yılO ne demek
+1 yılEsin hakli
26 Yorumla
Soran+1 yılKendi kazandığım parayı harcamakta da mı haksızım...
- +1 yıl
Pzmn karsimaz
- +1 yıl
Ozmn karisamaz*
Soran+1 yılDimi, bence de ama işte öyle olmuyor pek
Kendin kazanıyorsun sıkıntı yok
02 YorumlaKardeşim manyakmısın 1500 lira ne ya
03 Yorumla
Soran+1 yılHer ay tabii ki aynı ücreti ödemiyorum ama düzenli bakım boya kesim derken gidiyor yani
+1 yılBen olsam boşarım
04 Yorumla
Soran+1 yılSebep?
- +1 yıl
Çok masraflısın
- +1 yıl
+1 yılEşin haklı
03 Yorumla
Soran+1 yılAma kendi kazandığım para?
Para kazanıyor musun
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet çalışıp kazandığım parayla karşılıyorum kendi masraflarımı
Soran+1 yılHerkesin bir hobisi var, benim de iş dışında para harcayacak bi yerim olmuyor genelde. Stresimi azaltmak için de saçlarımla uğraşıyorum. Hobim gibi yani
+1 yılSavurgansın işte
01 Yorumla
Devamını Gör(40)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer