Saç bakıma çok para harcıyorum diye eşimle sürekli tartışıyoruz. Sizce ne yapmalıyım?

Saçlarım benim için çok önemli. Belime kadar da uzun. Her ay yaklaşık bin lira civarında bakımlar yaptırıyorum. Eşim de çok zengin ama taktı benim saç bakımıma. Laf arası eni boşayacağım diye sürekli söylüyor. Sonra gülüyor dalga geçer gibi. Sizce ne yapmam lazım? Bakımımdan vazgeçemem.
Saç bakıma çok para harcıyorum diye eşimle sürekli tartışıyoruz. Sizce ne yapmalıyım?
Saç bakıma çok para harcıyorum diye eşimle sürekli tartışıyoruz. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla