Bir saç teli yüzünden eşime kırıldım, sizce abartıyor muyum?

İyi geceler. Bir süredir kanser tedavisi görüyorum. Kemoterapiyle tüm saçlarım, kaşım, kirpiğim döküldü. Ama bir tek tel saç çıkmıştı kafamda. Onu çok seviyordum; oynar, toka takar, sanki bana umutmuş gibi görürdüm.

Bu gece eşim, ben uyurken o saçı kesti. Küçücük bir saç teli ama benim için çok şeydi. Çok ağır geldi.

Biliyorum saç teli yüzünden eşten ayrılmak mantıksız görünür ama ben çok kırıldım. Sizce ben mi abartıyorum, yoksa gerçekten eşimin yaptığı saygısızlık mı?
Bir saç teli yüzünden eşime kırıldım, sizce abartıyor muyum?
Cevapla