İyi geceler. Bir süredir kanser tedavisi görüyorum. Kemoterapiyle tüm saçlarım, kaşım, kirpiğim döküldü. Ama bir tek tel saç çıkmıştı kafamda. Onu çok seviyordum; oynar, toka takar, sanki bana umutmuş gibi görürdüm.
Bu gece eşim, ben uyurken o saçı kesti. Küçücük bir saç teli ama benim için çok şeydi. Çok ağır geldi.
Biliyorum saç teli yüzünden eşten ayrılmak mantıksız görünür ama ben çok kırıldım. Sizce ben mi abartıyorum, yoksa gerçekten eşimin yaptığı saygısızlık mı?
Bu gece eşim, ben uyurken o saçı kesti. Küçücük bir saç teli ama benim için çok şeydi. Çok ağır geldi.
Biliyorum saç teli yüzünden eşten ayrılmak mantıksız görünür ama ben çok kırıldım. Sizce ben mi abartıyorum, yoksa gerçekten eşimin yaptığı saygısızlık mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer