Saç dökülmesi genetikmiş dayıdan geçer diyorlar. 3 dayım da kel, benim de alnım açıldı yüzde yüz kel mi olacağım?

Ne baba da ne baba tarafında ne de kardeşimde saç dökülmesi hiçbir sacla ilgili problem yok AMA annem de dökülme var (saçını çok fazla boyattıgi için dökülmüş gençken yoktu) dedelerimde de yok ama dayılarım kel benim de alın açıldı kel mi oluyom kesin şekilde yaş 19 çok deyil 1 yıl önce ön saçlarım ağzım giriyodu
Saç dökülmesi genetikmiş dayıdan geçer diyorlar. 3 dayım da kel, benim de alnım açıldı yüzde yüz kel mi olacağım?
Cevapla