Merhaba Arkadaşlar
Genetik Saç inceliği seyrekliği
saçı sıfıra vurunca gürleşir mi?
Babam bugün senin saçın çok ince istiyorsan sıfıra vur daha güzel çıksın dedi. Anne tarafımın saçları hep ince.
Saçım ince olmakla beraber çok boşluklar var yani ortasında hiç saç yok gibi. Doktor buna hormonel diyor.
artık hormonel mi ırsi mı bilemiyorum ama birde buraya sormak istedim. Saçlarımdan çok utanıyorum.
Genetik Saç inceliği seyrekliği
saçı sıfıra vurunca gürleşir mi?
Babam bugün senin saçın çok ince istiyorsan sıfıra vur daha güzel çıksın dedi. Anne tarafımın saçları hep ince.
Saçım ince olmakla beraber çok boşluklar var yani ortasında hiç saç yok gibi. Doktor buna hormonel diyor.
artık hormonel mi ırsi mı bilemiyorum ama birde buraya sormak istedim. Saçlarımdan çok utanıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer