Ailede kellik var. Babam kel. Dayılarım da Kel.
ben 20 yaşındayım saçlarım 2 senede çok döküldü şakaklarımda saç yok.Yanlarda. küçük V gibi oldu yanlarda kalmadı bildigin.Bende son 1 senedir hep kısa tuttum.Gittikçe de döküldü. Şu an ile 4 ay önceki arasında bile fark var fotograf çektirmiştim. nasil olcak diye.
neyse sorum şu kısa tutuyorum dökülmesin diye falan ama tamamen uzatırsam saçı komple bildigin uzun saç. Daha çok dökülür mü? yoksa psikolojikmen mi öyle hissediyorum_
ben 20 yaşındayım saçlarım 2 senede çok döküldü şakaklarımda saç yok.Yanlarda. küçük V gibi oldu yanlarda kalmadı bildigin.Bende son 1 senedir hep kısa tuttum.Gittikçe de döküldü. Şu an ile 4 ay önceki arasında bile fark var fotograf çektirmiştim. nasil olcak diye.
neyse sorum şu kısa tutuyorum dökülmesin diye falan ama tamamen uzatırsam saçı komple bildigin uzun saç. Daha çok dökülür mü? yoksa psikolojikmen mi öyle hissediyorum_
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar