Ne zaman tartışsak senin yüzünden saçlarım döküldü diyor. Tamam evlenirken saçlıydı da sebebini bilmiyoruz sonuçta, belki genetik.. Böyle olunca ben de üzülüyorum, gerçekten saçları benim yüzümden dökülmüş olabilir mi? Sizce buna nasıl çözüm bulacağım?
Eşim kel olmasını hep bana bağlıyor, buna nasıl çözüm bulabilirim?
Sizinle alakasının olması milyonda bir, gerçekten hayatı ona zor eden bir kadınsanız, saç dökülmesi değil beyazlatması söz konusu olur. Cahil konuşmalardan etkileneceği yerde, saç dökülmesi ile ilgili sayfalardan üç satır yazı okusa diyeceğim ama nerdeee, umutsuz vaka. Sen üzülme ve takma
Kellik genetiktir. Saç dökülmesi ile kekliği karıştırmayın. Saçların hızla dökülmesi genetik faktörlerden kaynaklanıyor olabilir. Bu durumda kelliğe gidiş kaçınılmaz. Tek çaresi saç ektirmektir. Kozmetik ya da dermatolojik ürünler sadece geciktirir. Asla durdurmaz. Farklı faktörler (psikolojik ya da kimyasal), saç dökülmesine yol açabilir. Bunların da tıbbi çözümü var. Ama kimse kelliğe bir kişiyi bahane göstermesin.
Saç dökülmesinin bir çok nedeni var ve stres de bunların başında geliyor. Ama illa senin yüzünden değildir yani. Çözümü ise; protez saç ya da saç ektirme.
Kellik genelde genetik kaynaklı değil mi? Aslında bunu ailesindeki diğer aile bireylerine bakarak anlayabilirsiniz. Bir sürü sorun yaşayan erkek var, hepsi mi kel? Şimdi bu soru ciddiyse ve illa bir şeye çözüm bulacaksanız bence saçtan önce seni suçlu hissettiren eşinin kel kafasının içindeki düşünce tarzına bir çözüm arayın.
Beni burda sağlıkçılar yuhalamazsa bişey söylicem. Arkadaşımın biri söyledi. Çok mantıklı geldi. Sabah kahvaltısını fırın poğaçasıyla değil de evde ailesiyle çay zeytin peynir yağ bal vs zengin ve güçlü yapan adamların saçları dökülmüyor. Etrafıma baktım. Karısı kahvaltı hazırlayan adamların saçları tepesinde duruyor sahiden. Çok ilginç ama gerçek olma ihtimali çok yüksek. Bir öneri. Tabi kahvaltısız evden çıkmıyorsa bilemem. Bu işin içinde genlerde rol oynuyor. Vitamin düzeyide. Lavabonun havadar olması da.
Hahaha ne alaka, babasından genetik olabilir.Çok rahatsız ise ayrılsın madem. Benim eşimin de babasının tepesi açık, eşiminde saçları vardı ama evlendikten belli bir yaşı alınca genetikde olan erkekler 30 undan sonra açılıyor tepesi. Eşimin de tepesi açılıyor git gide. Bir erkek öyle bir yakıştırma yaparsa kendine güveni yoktur, bahane ve suçlu arıyordur. Her tartışmada o mu haklı yani. Sende ben bekarken daha diriydim senin yüzünden tükenmişlik sendromu yaşıyorum de bakalım ne hissedecek.
Eşin Jason Statham değilse sorun etmesi normal. Ama yıkama yağlama çekmek senin elinde iki cilve yap sen kelken daha seksi geliyorsun gözüme de oda güldüğü anda Şak elindeki yumurtayı keline patlat. Şimdi s. git duş al bir daha da kellik konusunu açtığını duymayayım de. Sonra beyaz bir ışık göreceksin. Önemseme ışığa yürü. Huzura ereceksiniz 🤣
Erkeklerde Testosteronların yüksek çalışması kelliğe ve vücutta fazla tüye sebep oluyor. Kadınlarda da saç dökülmesinin en büyük suçlularından biri yine testosteron. Burdan vur egosuna :)
Ektirsin Allah kimsenin başına vermesin ama kafaya çok takıyosa başkasını suçlamak yerine özellikle eşini çözüme odaklansın saha ne kadar mutlu olurum diye
Öyle şey mi olur canım bende eşime saçlarıma senin yüzünden aklar düştü diyeyim😂 hatta baktın hala seni suçluyor sende ona öyle de saçlarımı ağıttın diye trip at
Şimdi bak böyle insanları ne kadar alttan alırsan o kadar tepene çıkarlar kavga etmekten korkmayacaksın ve altta kalmayacaksın ne kadar taviz verirsen o kadar üzülürsün
Ajitasyon yap sıkıştığın yerde sessizliğe bürün ve ağla😂 ben artık seni anlamıyorum senin düşüncelerinle baş edemiyorum insanlıktan çıktım sayende falan de😂 ama mağdur ve acılı görün
Stresten olabilir tabi ki ama genetik oluyor genelde. Tartışmamaya çalış
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
😂 evlenince zaten erkeklerin saçları otomatik olarak dökülüyor bunun nedeni de sürekli olarak cinsel hayatının olması normal yani saçı dökülmeyen erkek yoktur illa vardır ama onlarda istisna üzme kendini boşver
Sen bukadar üzülüyorsan bukadar hassassan inanıyorum sana senin bir kabahatin yok eşin ortamı sulandırıyor bence kendi sıkıntı ve kabahatlerini senin üzerine atma konusu yapmış kelliğini
Hormonal bozukluğu var bende aşırı kıllanma var mesela saç sakal kaş vücut tüylerim testosteron, hormonun tavan yaptı onun hormonu az kafasına yeteri kadar oksijen gitmiyor.
Bide beyin var bide beyincik var.
Onun kisi beyin bizimkisi beyincik.
Beyincik te saç dökülmez ama beyinde dökülür evet.
Ah ah! Anlaşılan çoğu kel adam kendi kelliği için suçlayacak birini arıyor bu da eşleri oluyor. Benim babamın tüm sülalede kellik var ara ara anneme der senin yüzünden döküldü diye.
Dert etme kellik sorun değil artık kolayı var hele stresten döküldü ise daha kolay bir şampuanın içine çam terebentin yağı damlat 6 damla eşine ver 6 ay sonra saçları eski haline gelir.✌
Tabii ki Hayır saç dökülmesi aktif testosterona hassas saçların gösterdiği bir eğilimdir genellikle stres v. b. dökse de geri çıkarlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim eşimde öyle on saçları döküldü o ve akrabaları senin yüzünden döküldü diye bende diyorum eğer benden kaynaklı bir şey olsaydı daha saç çıkardı onda salak bunların topu
Ahahahah adamı delirttin tabi düğünde niye masalarda beyaz çiçekli mum lambalardan yok dedin adam bir evlenecem dedim saç gitti. Niye darlatıyon. Neyse bari koca johnny sinsim falan dede morali yerine gelsin adam haklıdır kesin
Östrojen hormon vereyim mi de 😂😂 hemde goguslerin çıkar de 😂erkeklerde saç dökülmesi neden testrojen kadınlarda dökülmesini nedeni hormon bozukluğu bu erkeklerde hep bize atıyor tipik erkek
sıtres ve cansıkıntısından ola bılrı sac dokullmesı ama kellik genetık ve ırsıdır bende saclarımı doktum bırazda olsa kellık yasıyorumm ama Şu an bekarım 17 senedır kalkıp ozaman sucu kıme bulmalıyım :D
Saç dökülmesinin kadınla ne alakası var? Evlenmeden de kel olan insanlar var, bunları nereye koyacağız? Ayrıca ailesinde onun gibi keller varsa bunu söyleyebilirsin. Tabi saçını sen yolmadıysan 😁.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yıllardır ağzına mıçmışsın şimdi de git kafasına mıç saç gibi görünsün