Benim eşim pasifagresiflerden. Bağırmaz hakaret etmez, nefret dolu bakışlarıyla dişini sıkarak böyle gözünü kaydırmasıyla insanı yerin dibine sokar.
Kendisini ne istediğini bilmez, benim genelde hep bir fikirlerim olur. Ben iletişimi severim konuşmayı severim. Şunu yapalım bunu yapalım mı diye sorarım benim istediğim hiçbir şeyi hayır demez. Ama o suratını da asmayı ihmal etmez.
Bir tek bana karşı değil biri arasın onunla konuşurken bile telefonda surat asar. Anasına babasına abisine müşterilerine sinir olduğunda dişlerini sıkar.
Günde en az 2-3 kere maruz kalıyorum. Ben de ona arayışı onay bağımlısı olan bir insanım. Çok panik oluyorum ve sevilmediğimi düşünüyorum.
Bundan etkilenmemek için ne yapmalıyım 4 yıldır çok yıprandım :(
Kendisini ne istediğini bilmez, benim genelde hep bir fikirlerim olur. Ben iletişimi severim konuşmayı severim. Şunu yapalım bunu yapalım mı diye sorarım benim istediğim hiçbir şeyi hayır demez. Ama o suratını da asmayı ihmal etmez.
Bir tek bana karşı değil biri arasın onunla konuşurken bile telefonda surat asar. Anasına babasına abisine müşterilerine sinir olduğunda dişlerini sıkar.
Günde en az 2-3 kere maruz kalıyorum. Ben de ona arayışı onay bağımlısı olan bir insanım. Çok panik oluyorum ve sevilmediğimi düşünüyorum.
Bundan etkilenmemek için ne yapmalıyım 4 yıldır çok yıprandım :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer