Eşimin surat asmalarindan etkilenmeyecek hale nasıl gelebilirim?

Benim eşim pasifagresiflerden. Bağırmaz hakaret etmez, nefret dolu bakışlarıyla dişini sıkarak böyle gözünü kaydırmasıyla insanı yerin dibine sokar.


Kendisini ne istediğini bilmez, benim genelde hep bir fikirlerim olur. Ben iletişimi severim konuşmayı severim. Şunu yapalım bunu yapalım mı diye sorarım benim istediğim hiçbir şeyi hayır demez. Ama o suratını da asmayı ihmal etmez.


Bir tek bana karşı değil biri arasın onunla konuşurken bile telefonda surat asar. Anasına babasına abisine müşterilerine sinir olduğunda dişlerini sıkar.


Günde en az 2-3 kere maruz kalıyorum. Ben de ona arayışı onay bağımlısı olan bir insanım. Çok panik oluyorum ve sevilmediğimi düşünüyorum.

Bundan etkilenmemek için ne yapmalıyım 4 yıldır çok yıprandım :(
Eşimin surat asmalarindan etkilenmeyecek hale nasıl gelebilirim?
Cevapla