Saç Bakım Evde süper saç bakımı zamanı: Saçların sana ne söylüyor? (Sayfa 6) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4445 Evde süper saç bakımı zamanı: Saçların sana ne söylüyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 89 kişi beğendi
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 924 cevap paylaştı. Zamanında yıprandık ama şimdi bizi onarabilirsin. 0 0 Yorumla
Eceeyaalcinn Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl uzun ve gür olmalı. elidorun saç kremleri iyi. 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Saç Bakım konusunda 499 cevap paylaştı. Saçlarım bir şey demiyor. 0 0 Yorumla
efsane2533 Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Neden bizler içinde bir şampuan üretmiyorsunuz 😁 0 0 Yorumla
Captankostok Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Saçını yıkamadan fönleyenler bilir yıpranmayı 0 0 Yorumla
Arazzaras Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Elidor diğer şampuanlardan geeçekten açık ara önde 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
300Cevap
Bitkisel ürünler kullanıyoruuummm 🤷🏻♀️
Zamandan tasarruf artık mecbur oldu
Saçlarımın bir dili olduğunu sanmıyorum
saç önemli bakımı daha önemli
Elidor pembe güzel bence.
Hızlı saç uzatmak için ne yapabilirim
Sarı saçlarımdan memnunum
Güçlü parlak ve bakım kremi ile daha parlak.
Canlı parlak ve bakımlı saçlar mukemmel
Kumralız, iyiyiz. Böyle harika bence.
Kelim kel sormayın böyle şeyler 😅
Elidor bazen saçlarda kaşıntı yapabiliyor
Bütün saçların hakkı güzel göz alıcı olmak
Saçımın bakıma oldukça ihtiyacı var
Bilgiler için teşekkür ederiz.
Elidor candır güzeldir hojdur
Zamanında yıprandık ama şimdi bizi onarabilirsin.
Keşke hiç uzamasa idim diyorlar :D
Canlı hacimli yumuşak ve dokulmemeli
Yumuşacık oması muş gibi kokması ni isterim
En azından bir dakika ayirabilirim
Elidorun sarı serisini kullanıyorum aşırı memnunum
3 vurmamı soyluyor çok uzadı
Elidor çok iyi hiç kullanmadım
uzun ve gür olmalı. elidorun saç kremleri iyi.
Harika bir şey gerçekten aşık oldum ayyyhhh.
Ben elidor kullanmiyorum😀
Elidor anında onarıcı bakım serisi harika
Saçlarım bir şey demiyor.
evet guclu ve prlk saclarıma cok fydası vr
Ne saç bakımıymış ya bitmedi gitti
Saçlarım daha çok kabarsin isterdim
Kisa sac oldugu icin zorlanma olmuyor
Çok şey denedim ama pek işe yaramadı
Hacimli ve dolgun saçlarım olsun isterdim😊😊
Neden bizler içinde bir şampuan üretmiyorsunuz 😁
Elidor kullandım ve çok memnunum
Saçlarımla aynı dili konuşamayanlardanım maalesef
Elidorla saçlarımız güvende
Guzel icerik sevdim ben bunu
Her bir teli bakımsızlıktan kırılıyor, çalı gibi.
Elidor’un içinde kimyasal maddeler yok mu?
Saçlarım ışıldasın isterdim ama yook
Canlı ve yumuşak olmak bizimde hakkımız
Boayatmıyorum saçlarımı gerek yok
Yıka beni diyor ama eriniyorum ben.
Yumusak canli
🥰🥰
Güzel olmuş
Mükemmel bir paylaşım olmuş tebrik ediyorum
Saçlarım iyi durum da değil.
Saçlarım bana beni sev beni boya diyor
Çok güzelsin, kiymatini bil
Saçını yıkamadan fönleyenler bilir yıpranmayı
Duştan sonra kızlar galiba genelde böyle oluyor
eskisi kadar zaman ayıramaıyorum yaa...:((
Faydalı bilgiler içerir teşekkürler hocam
Bakım serirsi çok güzel...
Saç dökülmesine ne iyi gelir
Bakımlı olduğumu söylüyor
Beni boya diyor ama ben böyle mutluyum
Elidor diğer şampuanlardan geeçekten açık ara önde