Bence argan ve badem yağı saçın olmazsa olmazı. Ben aşırı yıpranmış saçlarımı bu iki yap sayesinde toparlamıştım ve bunları içeren çok iyi bir ürün gelse düşünmeden alırım
Elidor saçlarıma çok iyi geliyor 😍 turuncusu hem kokusu hem yumuşatması hemde kırıklara karşı koruyor🥰 saçımın kokusunu çok beğenen oluyor sırrı ELİDOR 🌺
saçlarıma haftada 2 kere tatlı badem yağı ile bakım yapıyorum. Ve 2 günde bir şampuan atıyorum. Her şampuanlamadan sonra mutalaka pantenenin saç kremini kullanıyorum tavsiye ederim :)
ben saclarımı onarmak icin intense keratin markali ürünleri kullanıyorum. Ürünleri saf dogal organik ve saf keratin içerikli ve etkiside kalıcı ve trendyolda ayni gun kargo fırsatı ile taysiye edilir.
Elidor pembe kullanıyorum, içine kantaron yağı ve zeytinyağı koyuyorum saçlarım 3 ay içerisinde gürleşti canlılaştı ve uzadı baya. Zaten uzun ve gür saçlarım vardı bununla birlikte daha çok oldu.
Yeni kuaför olan ablam saçlarımı boyamak istedi saçlarım yandı ve yıprandı saçlarımı kestirdim fakat kurtulamadım hala avuç avuç dökülmeye devam ediyor.
Uzasın biran önce istiyorum. Omzumda kesmiştim belime kadar oldu anca uzasın bir an önce eski saçlarımı istiyorum saçları kesmeyin kızlar😂😂ben yine uzatıyorum tabi boya yaptım birde
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kısa saç takılıyorum o yüzden ekstra bir bakıma ihtiyaç yok :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Elidor Anında Onarıcı Bakım 1 Minute Süper Saç Kremi
Saclarim genetik olarak dökulüyor ne yapsam yine dökülüyor buna nasıl cözum bulabilirim zinco sarımsak herşeyi denedim olmadı bu arada genetik bir sorun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saçlarımı güvenle Elidora bırakabiliyorum çünkü aradığım her şey onda. Teşekkürler Elidor
Onu bunu bilmem de saç, kadının müthiş bir aksesuarı cidden. Başlayınca müthiş duranlar var, böyle dalgalı yapıp açınca müthiş olanlar da var. Amma müthiş yazdım :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güçlü ve parlak günlerimize geri dönelim.. Güzel bilgiler için teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Elidor saç kremleri çok güzel, saçlarımı yumuşacık yapıyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Zamanında yıprandık ama şimdi bizi onarabilirsin Elidor..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Her gün taradığın için ayrıca teşekkür ederim diyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hala denemediğim ama en kısa zamanda deneyeceğil tek ürün.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
300Cevap
Beni çok kırıyorsun biraz ilgilen benimle diypr saçım😄
Saçlarım bana biraz daha bakıma ihtiyacı olduğunu söylüyor...
Saçlarımın bakımına çok önem veririm hacimli ve canlı olmalı
Şampuan pismanliktr arap sabunu ile yıkaniyorum ben
Dalgalı, Canlı, parlak, güçlü ve dolgun olmasını istiyorum, Bakım Önerisi olan var mı?
elidor, kırmızı kapaklı beyaz renkli olan seriye bayılıyorum
Canlı ve yumuşacık olmak bizim de hakkımız! Derler ve dökülenlere üzülürler
Saçlarım bana Feridun Düzağaçtan Beni bırakma diyor :d
Saçlarım beni terk ediyor. Beni terk edenle de beni işim olmaz :D :D :D
Canlı parlak güçlü ve yumuşağı bir arada istiyorum.
Bakım yapmadan olmuyor yazın da kışın da. Önem veririm her zaman.
Saç tellerimi kalınlaştıran bir şampuan bulursam müdavimi olurum. ❤️
Zamanında yıpranan saçlarımın en kısa zamanda onarılması ❤
parlak ve canlı saçlar kadınlarda görmek istediğimiz bir şey.
Artık her anlamda güçlü, canlı pırıl pırıl günlere geri dönmeliyiz :)
Abi dedi artık dedi kes beni dedi. Kıvırcık kıvırcık nereye kadar az bir sal daa dedi.
Elidor'la yumuşak ve dolgun saçlar. Teşekkürler @Elidor 😊
Senin için yıprandım şimdi sen de benim için birşey yap
Bu korona zamanı bakım yapmak biraz daha kolay oldu.
Güçlü ve parlak günlerini geri istiyormuş saçlarım öyle diyor kendisi:)
Aşırı çok boyadım ve kendilerinden geçtiler. Yani diyorlar ki ben yıprandım😂😂
saçlarım diyorki beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar
Evden yeni yeni çıkmaya başladık yavaş yavaş eski günlerimize döndürelim
Beni zamanında çok yıprattın sence de artık toplama zamanı değil mi...
Elidor, gerçek güzelliğin saç güzelliğiyle başladığını bilenler için vazgeçilmezdir. <3
Tabiki elidor vaktimiz geldi diyor canlı ve yumuşacık saçlar hoş geldin
Saçlarım bana bir şey söylemiyor zira kelim ben ya.
Bakımlı ve güzel görünen saçlar insanı kendine çekiyor
Zamanla yıprandık ama siz bizi onarabilirsiniz sevgili ELİDOR
elidoru severek kullanıyorum dalgalarımı daha belirgin hale getirdiği için ısı işlemi uygulamama gerek kalmıyor teşekkürler elidorrrr
Saç derisine en iyi gelen şey en son duştan çıkmadan saçlarınızı maden suyu ile durulayın saç derisindeki her türlü rahatsızlığa iyi geliyor
Benim de şampuanim Elidor. Saçlarim karantinde bile yipranmadi. Hala yumuşacik, sağlikli, dolgun ve parlak. Tesekkurler♡
Günde 3 5 kere yıkanan bir saçın diyeceği tek şey artık beni yıkama yağ kalmadı falan olabilir..
Sac kıremınde turuncu olanı tek gecerım yıllardır kullanırım şampuanına gelınce reklamlarda donen hıcbır şampuanı kıllanmam elıdoru bıle kullanmam sadece kremını kullanırım şampuanı aktardan alırım sarımsaklı veyada ısırgan otlu 😉
Sacim yok rahatım ve bu nedenle fazla zorlanmiyorum
Pembesi iyidi askerde kullanıyodum ama asker de sıkıntı oldu tabi pembe ne hacı abi dediler tekrardan erkek ürünlerine döndük 😂🤣
Bence argan ve badem yağı saçın olmazsa olmazı. Ben aşırı yıpranmış saçlarımı bu iki yap sayesinde toparlamıştım ve bunları içeren çok iyi bir ürün gelse düşünmeden alırım
Elidor saçlarıma çok iyi geliyor 😍 turuncusu hem kokusu hem yumuşatması hemde kırıklara karşı koruyor🥰 saçımın kokusunu çok beğenen oluyor sırrı ELİDOR 🌺
pasaklı yağlı olmasından nasıl olursa olsun bakım şart tabi:P
Şampuan kulanmamamı ve hep sabunla yıkamamı söylüyolar bende öyle yapıyorum
saçlarıma düzenli bakım yapmayı seviyorum uzun oldukları için.
Bakım yapmam gerektiğini söylüyorlar. Bir süredir ihmal ettim
Saçlarım bana nasıl baktın lan beyazlıyorum olum diyor
saçlarıma haftada 2 kere tatlı badem yağı ile bakım yapıyorum. Ve 2 günde bir şampuan atıyorum. Her şampuanlamadan sonra mutalaka pantenenin saç kremini kullanıyorum tavsiye ederim :)
ben saclarımı onarmak icin intense keratin markali ürünleri kullanıyorum. Ürünleri saf dogal organik ve saf keratin içerikli ve etkiside kalıcı ve trendyolda ayni gun kargo fırsatı ile taysiye edilir.
Elidor pembe kullanıyorum, içine kantaron yağı ve zeytinyağı koyuyorum saçlarım 3 ay içerisinde gürleşti canlılaştı ve uzadı baya. Zaten uzun ve gür saçlarım vardı bununla birlikte daha çok oldu.
Yeni kuaför olan ablam saçlarımı boyamak istedi saçlarım yandı ve yıprandı saçlarımı kestirdim fakat kurtulamadım hala avuç avuç dökülmeye devam ediyor.
Uzasın biran önce istiyorum. Omzumda kesmiştim belime kadar oldu anca uzasın bir an önce eski saçlarımı istiyorum saçları kesmeyin kızlar😂😂ben yine uzatıyorum tabi boya yaptım birde
Kısa saç takılıyorum o yüzden ekstra bir bakıma ihtiyaç yok :D
Elidor Anında Onarıcı Bakım 1 Minute Süper Saç Kremi
"durulama gerekiyor mu?"
Saclarim genetik olarak dökulüyor ne yapsam yine dökülüyor buna nasıl cözum bulabilirim zinco sarımsak herşeyi denedim olmadı bu arada genetik bir sorun
Saçlarımı güvenle Elidora bırakabiliyorum çünkü aradığım her şey onda. Teşekkürler Elidor
Onu bunu bilmem de saç, kadının müthiş bir aksesuarı cidden. Başlayınca müthiş duranlar var, böyle dalgalı yapıp açınca müthiş olanlar da var. Amma müthiş yazdım :D
Güçlü ve parlak günlerimize geri dönelim.. Güzel bilgiler için teşekkürler
Elidor saç kremleri çok güzel, saçlarımı yumuşacık yapıyor
Zamanında yıprandık ama şimdi bizi onarabilirsin Elidor..
Her gün taradığın için ayrıca teşekkür ederim diyor.
Hala denemediğim ama en kısa zamanda deneyeceğil tek ürün.
Bakım dan önce saçını nasıl yıkaman gerek bunu bilmen gerek