AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
Sevgiden gelir bence.. yanii en azindan ben sevgimden saygimdan yaparım..
Kim yaparsa saygı duyarım ama ben eşime asla yapmam...
Ben öpmem. Öpende beni ilgilendirmez.
Kesinlikle saygidir evin erkegi ailenin reisidir erkek saygi sevgiyi devam ettiren en guzel unsurdur.. Bence olmasi gereken de budur
Olabilir ister öper ister öpmez.
Saygıdan öpebilir öpmeyedebilir
Öpülmesinde sakınca yok öpülmemesindede
Ya köle değil hoş bir olay yani eşim elimi öpse muameleden ona harçlık versem falan hoş bir şey eğer tersi söz konusu olsa onu da yaparım eşler arası bir samimiyet bence
Eşinin elini niye öpüyor ya. Sarılsa öyle kutlasa bayramımi daha çok mutlu olurum.
böyle bir şey istemem hoşuma gitmez ama illa o öperse bende onun elini öperim :D
Annem, babamın elini öperdi.. şart değil tabii ki ama yapılabilir sorun yok.
Kim ne derse desin saygısından öper i. inden geliyorsa öpsün ne varki bunda saçmalık yok
İslam dinine göre normal, ateistlere göre saçma. Olay bu yani.
El öpmenin İslam diniyle alakası yok, tamamen Türk örf ve adeti 😉
Kari koca degil mi istedikleri yerlerini öperler bizene😂
O da benimkini öperse olur. Önce o öpsün sonra ben öperim. Bunda bişey yok çünkü
bence çok güzel bir şey. Benim elimi öpen hanımın bende ayağının altını öperim.
Annem her bayram öper ama bunda bir zorlama veya kadını aşağılama durumu olduğunu düşünmüyorum..
Biz eşimle birbirimizin elini zaman zaman öperiz bayram da sakasina öptük yine
Sakınca görmüyorum
Saçma değil mantıklı bir gelenek. ama mecburi olduğunu sanmam :)
Kadın erkeğin elinden erkekte kadının avucundan öpecekse sorun yok
sabahh benim mami oyle yapti kim sana soyle dedim mami kaynana ogretti😂
dedi ablaminda hepsini parmaklarinin ayri syri optumm pamukumu seviyom burdaki kankimi elifimide😘
burda saygi hurmetmis oyle bisey dedi
Her booka karsisiniz zaten. Evin reisi zaten erken koruyup kollayan zaten erkek bunu hak ediyor sonuna kadar. Kocaniza siz saygi göstermezseniz disardan insanlar hiicc saygi gostermez
Nolcak ki ha koca öpmüş ha eşi öpmüş birbirini gerçekten seven biri bunun lafını bile yapmaz zaten.
Eger fotograftaki gibi sacma bir oturusla itici bir durumda asla ama asla öpmem ama ben giderim operim bunda kotu bisi gormuyorum oda gelir alnimdan oper bu benim hosuma gider aksine
bu durum aile özeli hiç bir söz hakkımız yok bence //
Kutlamak yeterli bence.
Yine katılıyorum 😄
:D teşekkürler biliyorum katılmaktan başka şansın yok mantıklıydı cunkü :D
Kocam bayramlarda elimi öpmezse evlenmem...
😅😄
Beni niye eksilemişler? sadece şakaydı😒
Şimdi görüşümü kaldırma diye şee yapmıyorum aşkım
Tamam aşkım ❤😂
Mucks❤
💋 ayrıca ben senin müthişli görüşlerine kıyamam 😣
Şimdi aşkım senin ne kadar adaletli olduğunu bildiğim için zor durumda bırakmak istemedim😨❤
Beni buga sokmayan düşünceni yerim 😮😍😄
Aç mısın 😨diye sormuyorum hasret değilim asdf
Oyş😍❤
😘 Hasret bugün galiba ilk defa o soruyu sormadı şoktayim 😧 bayramda unuttu heralde 😅
Bayramın etkisi😂
Kesin bir yargı yapamayız olur veya olmaz, ama benim annem babamın elini öpüyor çünkü aralarında 11 yaş var.
Kendilerini küçük düşürüyorlar, DESTUR SULTAN SÜLEYMAN HAN HAZRETLERİ.
Öyle değerli kadinlar hakkında konuşacak kadar değerli değiliz hepsine saygılar
Ulen fotoğraftaki kadın gibi bir eşim olsun ben onun hergün elini operim:)
Saçma.
Ya erkek de karının elini öpecek ya da o iş orada bitecek.
Her türlü eşitlik olacak.
Kadın öpüyorsa erkekte öpecek ikiside öper normal dir
Böyle saygının olduğu evlilikler uzun sürüyor ışte. evet kadın kocasının elini opmeli
Ulan ne var bunda eşinin opmedigi yer mi kalıyor evlenince elini öpmüş çok mu
ikini öpuyosun elini gelince mi gururun kabariyo.. sacma diyenlere gelsin
Baytamda kadin erkeğin elini öperse erkekte kadinin ayağını öpmeli kanımca ellerine sağlık
Kızlar aldatildiginizdan ya da erkeğin aklında bir isimden şüphe edersiniz erkekte inkar ederse yalanla kızı kandirirsa o ilişki nereye gider
Böyle bişhi mi varmışh 😃
Var maalesef 😄
Komik ya 😂
Bana saçma geliyor 😏
Çok saçma... el öpme nedirya...
Yorumlarda kadinlar yine estirmişler, sanirsin el opunce asagilanma manyagi oluyosun. Her iki taraf da opse en fazla ne zarar gelebilir
bence gereksiz..
Kendi neslinden saçma gelmesi doğal.
ilk defa duydum ve hiç görmedim :D
Saçmalık diyenler neyin kafasını yaşıyor görmeye geldim. Soru sahibi neden saçma bir açıkla bakayım.
Cinsiyetçi bir yaklaşım çünkü. Amaç saygı ve sevgi ise erkekler de kadınların elini öpebilir. Ama kendinden üstün görmek gibi bir olay ve iki cins için de saçma buluyorum.
Güzel söylüyorsun ama bazı kadınlar eşlerine saygıdan dolayı bunu yaparlar. Bunun nesi tuhaf geliyor? Feministliğinizi bir kenara bırakın da sevgi ve saygıyla neler olabileceğini bir görün. Feministliği yanlış şekilde düşünmenizden dolayı evliliklerin bir çoğu aslında dediğim dedikliğiniz yüzünden bitiyor. Halbuki bir kadın kocasının elini öpse kime ne bundan?
Açıkladım bunda ne olduğunu. Feministlikle alakası yok.
Açıklaman feministçe olduğu için zaten bu cümleleri yazdım :)
"El öpme olayını iki cins için de saçma buluyorum" cümlesinin neresi feministlik içeriyor? 😄 Ne erkekler öpsün, ne kadınlar dedim
""""Cinsiyetçi bir yaklaşım çünkü. Amaç saygı ve sevgi ise erkekler de kadınların elini öpebilir. """
Devamında yazdığım ne
Feministçe bir şey yazdığını ifade ettim. O da bu iki cümlendi. Devamında düzeltmiş olabilirsin.
Şöyle söyliyim. Öpme olayını iki taraf için de yanlış buluyorum. Ne erkekler öpsün, ne kadınlar. Ama öpmek gibi bir zorunluluk olsaydı, bunun sadece kadınlar için olmasını istemezdim. Bu kadar
Opsede olur opesede bunun saygiyla falan alaksi yok
Konu direk feminizm propagandasıyla alakalı. Konuyu açan bunu eleştirmemizi beklemiş. :D
Nöö, fikrinizi merak ettim. Ama bana göre saçma.
Böyle bir şey yok ki zaten. Varsa da şakalaşıyorlardır, şakasına yapıyorlardır. Sadece büyüklerin eli öpülür kültürümüzde. Geri kalanı şaka amaçlı falandır. İlla el öpen birini eleştirmek istiyorsan , kadınların ellerini öpen erkekleri eleştir bence. Zira ben çok görüyorum , sokakta vs sevgilisine taparcasına elini öpen erkekleri. Erkekler kadınlara tapıyor resmen bu ülkede.
Şaka değil, ciddi ciddi böyle bir olay var. O yüzden sordum zaten.
Onu da eleştiririz..
seni koruyan kollayan gece mutlu kılan cebine paranı koyan adama biraz saygı :)
Annemde öperdi bende abimin elini öpüyorum oma bakarsan öyle gördük dediğin gibi saygıdır
Abi ve eş çok farklı 😄
Üstünlüğünü kabul etmektir. Nerde kaldı eşitlik 😀
Neden elini öpeyim ki? Anam mı babam mı?
Parmağını ağzına alırken öyle demiyodun ama :))))
İlk kez duydum çok saçma :D
Ben optururum
@Bugrasoruyor o öpsün ben öpmem
Saçmalık saçmalııkkkk
Erkekler dislike atmış, şaşırdık mı kızlar? No no no👌😂
Bizim geleneğimizde olmadığı için öpmem.
Eskiden öyleymiş, şimdi ki işleyiş farklı.
para istiyorsa öpebilir bence
Para verecekse öperim :)))
El öpmem yanaktsn öperim
Saçma sapan bir gelenek
Bana çok romantik geliyor sizi bilmem ama
Nesi romantik :/
Kadının eşine olan saygısı bana nedense aile bağlarını birleştiren bir olgu gibi geliyor erkek hegomonyası gibi değilde yaşına hürmet gibi düşünürsen belki bana katılırsın
Birkaç yaş farkın nesine hürmet edicem 😄
Belkide evleniceğin kişi 6 yaş büyüktür 😂
10 yaşa kadar kendimden büyük görmem pek. Daha fazla fark varsa da evlenecegimı düşünmüyorum abi der elini öperim 😄
Ya bilmiyorum aslında bu el öpme olayı biraz eskilerden kalma bir adet gibi aslında tam yaş olarakta bu durumun üstünü çizemeyiz belkide çok seversen öpersin 😊😊