3 ay

Eski sevgiliden gelen bayram mesajına cevap vermemek kabalık mı, siz olsanız ne yapardınız?

3 senemi yedi beni aldattı yalan söyledi hep başka kadınlara beni tercih etti defalarca terk etti ağlattı bir şey olmamış gibi geri geldi.. şimdi bir şey olmamış gibi mesaj atıyor bayramın kutlu olsun her şey gönlünce olsun diye cevap bile yazmadım kabalık olarak algılanmaz değil mi fazlasıyla hak etti

Eski sevgiliden gelen bayram mesajına cevap vermemek kabalık mı, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla