Biraz da iman bu gece 1000 kere kulhüvallahü okuyun 1000 olmasa da niyet edin karınca Mekke'ye giderken o yolda ölürsün demişler olsun o yolda ölürüm demiş o hesap arkadaşlar
3 ay
Biraz da iman bu gece 1000 kere kulhüvallahü okuyun 1000 olmasa da niyet edin karınca Mekke'ye giderken o yolda ölürsün demişler olsun o yolda ölürüm demiş o hesap arkadaşlar
İbadeti bir sayma yarışı ya da matematiksel borç işlemi sanıyorsunuz? Kuran anlam üzerine tefekkür etmeye çağırırken zihni 1000 sayısına hapsetmek... mesajı sanki mekanik bir tekrara indirgemek. Dayanağı olmayan bir şeyin izahati ancak saçma olurdu. İnsanlar bu yüzden soğuyor dinden.
Yazdığım şeyi oku bir daha istersen zaten beni olmasa da o niyetle okuyabiliriz yazdım boş Duyar kasma lütfen
Kur'an'da veya hadiste olmayan bir şey :D Bid'at'in İslam'da karşılığı olamaz ve olmamalı da. Mesele niyetin niceliği değil yapılan amelin niteliği. İbadeti "karınca hacca giderken ölür" gibi romantik bir gülünç metaforla mekanik bir sayı yarışına (1000 tekrar) indirgediğinde işin özündeki anlamı zaten boşaltmış oluyorsun. Eleştiriye boş duyar etiketi yapıştırmak tutarlı bir argüman sunamadığında sefil bir savunma mekanizmasından ibaret. Herhalde peygamber bunun aynısını dese boş duyar kasma diyecek kadar gözün dönmüşse Allah ıslah etsin :D Sen anlamı sayılara hapsetmeye devam edebilirsin :D Benim için Kur'an'da neyse odur. Gerisi bidattir ve Allah'ın emretmediği şey. Kuran oku bari.
Daha çok duyarlı kasmışsın kanka ben sadece gördüğümü söylemek istedim zorunlu demedim karınca örneğini espri amaçlı yazdım argüman sunmadım zaten kendin uydurmuşsun onu da tövbe haşa sen peygamber misin de kendini onunla bir tutuyorsun anlamı sayılara hapsetmşypruö belki bende 1000 yapamam ama yapabildiğim kadar yapıcam bence Allah seni ıslah etsin akıl fikir versin
kendin uydurmuşsun onu da tövbe haşa sen peygamber misin de
Göstersene bir acaba?
Rivayeti sahih bile değil, israiliyat bir hadis eğer göstereceksen. Yoksa "peygamber bunun aynısını dese boş duyar kasma diyecek kadar gözün dönmüşse Allah ıslah etsin " mı demişim?
Okuduğunu anlama becerin espri seviyesindeyse tartışma beklemem bile hata. Peygamberlerle kendimi değil senin boş duyar mantığını kıyasladım ama bu IQ seviyesiyle o bağlantıyı kurmaman da pek doğal. Sen saymaya devam et :D
Ne dediğin gayet açık ve ortada bence sen dediklerini unutmadan bişeyler yaz boş şeyler zırvalamışsın yine ben diyince dinlemiyorsun peygamber dese ona da mı böyle diceksine getirdin gayet şimdi ben öyle demedim diyorsun daha ne dediğini bilmiyorsun espi seviyen yerlerde demek ki bu yaptığım espriyi anlamamışsın IQ seviyesini espri seviyesini bağdaştıran bi sptal ile tartışmaya girmek benim hatam aslında yazdığına cevap bile verilmez o kadar saçma bir şey ben öyle gördüm hocalarım öyle dedi bende onu paylaşmak istedim saymaya devam edicem evet 1000 tamamlamaya çalışıyorum o benim kendi imanım ve yaptığım ibadet millete bok atacağına git önce espri seviyeni arttır lütfen ayrıca kuran oku diyorsun sen okumuşsun ama pek işe yaramamış gibi yok insanları dinden soğutursun bilmem ne aynen kanka baya soğuttu bunla ne alakası var boş duyar kasmışsın işte tam tersi yorumlarda biri uzun süredir besmele bile çekmediğim ama yarın namaz kılıcını kılarsa bana da dua edeceğini söyledi kötü yorum yapmak yerine böyle iyi niyetli şeyler yapan yazan insanlarda var çok şükür demek ki soğutmamışız tam tersi dua bile almışız
Kendi uydurduğun dramaya destan yazacağına keşke okuduğunu anlama derslerine biraz vakit ayırsaydın. Bu kadar efor sarfetmezdin, enerji kaybı oldu şimdi :D Söylediklerinde bir tane argümanın yok sonra da "espri yaptım" sığınağına ve bu düşük IQ şovuna ayıracak daha fazla vaktim yok LMAO!
Hala okuma anlama diyor aptal mısın sen kardeşim be haahahahshah argüman diyor ya tamam en imanlı sensin hadi
Argüman bitti en imanlı sensin dedi hakkı göstermeye çalışmama rağmen yarış yapacak... neyse konu başa dönüyor.
Duyar bitti konu bitti sanırım daha fazla uğraşmak istemiyorum
Defol
Hahahaha sen defol be
Kulhuvallahu okuyarak kalbini toparlamak istiyorsan ne kadar okursan oku, niyetin çok kıymetli canım 💖 İlla 1000 kere olacak diye kasmana gerek yok, dilin yorulunca kalbinden dua etmeye devam et, o da çok değerli 💖
Bu gecelerde hafif bir çay demle, hurma ya da küçük bir kuru yemiş tabağı hazırla, hem gönlün hem bedenin rahat etsin ☕🍵🥜 Kalbini sakinleştiren her zikir ve dua, ruhuna sıcak bir çorba gibi iyi gelir 💖🍲
Cevap
4Cevap
istemem.
Tamam
Allah kabul etsin
Amin
Bilmukabele
Son 10 senedir besmele bile çekmedim sanırım
Yuh şimdi çdk o zaman bana da dua et
Tamam dua edeceğim şeytanın bacağını kırıp yarın sabah namazı ile tekrar namaza başlayacağım zaten niyeti iyi olan herkese dua edeceğim seni de unutmam
Çok teşekkür ederim bende senin için edeceğim Allah gönlüne göre versin inşallah hep mutlu ol
Amin inşallah bende teşekkür ederim Allah hepimizin gönlüne göre versin umarım sende hep mutlu olursun
Ben okudum Allah kabul etsin
Amin
Bu gece olmaz
Neden
Peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?