3 ay

Sabrım kalmadı artık ama günahta olduğunu biliyorum, bana ne tavsiye edebilirsiniz?

Babamdan öylesine nefret ediyorum ki, hiç bir boka yaramayan bir adam, varlığı sadece eziyet. Nişan arifesindeyim, şimdide ben nişan yapamam diyor, kınaya da kına yapamam diyor. Beyfendi kara verecekmiş her şeye. Üniversite zamanında da onun dediği olacak diye ayaklarım geri gide gide okudum, güle oynaya gidemedim kendi istediğime. Artık tahammülüm kalmadı. Çoğu zaman Allah’a “ bana baba diye bunu mu verdin Allah ım”, “ Allah ım bu adamı bana baba diye verdiysen, nolur bana buna katlanmamın mükafatını da ver artık, beni bundan kurtar” diyorum. Biliyorum günah ama tahammülüm artık kalmadı. Ölsün istiyorum artık.

Sabrım kalmadı artık ama günahta olduğunu biliyorum, bana ne tavsiye edebilirsiniz?
Cevapla