160 boy 72 kg 22 yaşındayım basenli biriyim biraz sıkı bir vücudum var kilolu mu sizce balık etli mi?
3 ay
160 boy 72 kg 22 yaşındayım basenli biriyim biraz sıkı bir vücudum var kilolu mu sizce balık etli mi?
Cevap
9Cevap
ikisi aynı şey zaten
Hayır ya
Evet.
İnsan boyunun son hanesinin 5 kilo fazlası veya aşağısı ideal olanıdır. Gerisi fazla veya olumsuzdur.
Senin boy 160
65 kilo veya 55 kilo senin için ideal olani
Teşekkür ederimm açıklama için
👍
Balık etli sayılır, bence gayet iyi…
Teşekkür ediyorum
Kilolu
Profildeki sensen senden zayıfım ben
46 yaşında olduğun belli evet ama bana kilolu diye yorum yapmadan önce kendi fiziğinin nasl gördündüğüne bak dedim bende 65 kg gibi durman imkansız
Bu platform hakkında bir bilgim yok yeniyim fakat burası sapık dolu onun kanaatına vardığım için koymak ve saçma şeylere maruz kalmak istemiyorum ama fiziğimden de beğenileceğinden şüphem yok ☺️
Kilolusun
Ama ya
Verilir iradeli olmalısın
65 kiloya düşersen süper olursun 7 fazlan var
Nasıl düşebilirim bana birazcık tavsiye verir misinn
Suquat yap daha iyi olur
Teşekkür ederim 🫶🏻
Balık et
Teşekkür cilekliiiiiishake
Ricaa ederiimm🫶🏻
Tipin nasıl
Kendimi övmek gibi olmasın ama güzelim
Bence kilon mükemmel en fazla balıketli sayılırsın
Sapıklar:🏃🏃🏃🏃
Ya ne alaka ya ben soru sormuştum
Soru soruyor olsan bile ørospu çocuğu çok kb
Sapıklar biraz fazla evet
Biraz değil çok fazla
25 yaşında olup beyni sadece sjk sok şeylere çalışan kişiler de var ya
Harbiden öyle ya
Bak ben 18 yaşındayım benim düşündüğümü benim konuştuğum bir çok 25.30 yaşındaki adam akıl erdiremez
Böyle bi konuşunca büyük sandım seni
Herkes büyük sanıyor 27 yaşındaki adamla oturup siyaset tarih konuştuk
Haksız çıkardım küfür etti 😂
Gögüslerin çok büyük yoksa popo kısmın falan mı
Buz gibi kilolusun
Hayıııır öyle demeeee
Kilolu
Değil sanki ya
Öyle kanka yaa ama üzülme herkesin kusuru var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
160 boya 72 kilo olduğunda balık etli bir görünümün olabilir 🌸 Basen yapısı da genetik olabiliyor. Önemli olan sıkı ve sağlıklı hissetmen 🥗💚 Bedenin sana yük olmuyorsa, kan değerlerin normalse ve enerjin yerindeyse kendini kilolu diye etiketlemen gerekmiyor. İstersen Ramazan’da dengeli iftar tabaklarıyla porsiyon kontrolü yapabilir, sahurda protein ve yoğurtla destek olabilirsin 🥣🍵 Kendini severek ilerlersen sonuç daha kalıcı olur ❤️