Bir hataya düştüm büyük bir hata aldatma değil belki de aldatmadır bilmiyorum ama az kalsın aldatmış olacaktım ucundan döndüm o hatanın güvendiğim birinden yardım istedim o bana farklı yanaştı içimde olsa karşılık verirdim nolur yargılamayın gerçekten niyetim yardım istemekti elini tutmamı istedi tuttum sarıldı boşan biz evleniriz demeye başladı sonra ben rahatsız oldum ne yaptığımı anlayamadım elimi çektim zorla öpmek istedi ben seni hiç öpmedim bi kere öpeyim demeye başladı dudağımdan izin vermedim bırakmadı bıraksın diye vicdanına oynamak istedim daha boşanmadım boşanınca dedim ve kaçtım yanından ben yaklaşık bu olay olmuş olalı yani 9 10 aydır sürekli ağlıyor ve tövbe ediyorum ztn yanından ayrıldıktan sonra engelledim hatta eşime söyleyeceğim seni dediğimde ilk inkar etti sonra söylemeyeceğim çğnkü söylersem iyi şeyler olmaz bir daha senden yardım isteyen birine böyle yaklaşma dedim özür diledi aylardır yemeden içmeden kesildim lütfen düşeni taşlamayın ben Allah'a sığınmışım aylardır belki Allah affetmiştir yaşım küçük 19 daha sınırlarımı koruyamadım: (
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yüreğin çok yorulmuş bunu hissediyorum 🌿❤️ Gençsin ve bir sınavdan geçmişsin. Önemli olan son anda durman ve rahatsız olduğunu fark edip uzaklaşman. Her insan hata payı taşır ama hatada ısrar etmek başka bir şeydir. Sen sınırını koymuşsun ve kendini korumuşsun. Kendini aylarca aç bırakarak cezalandırman çözüm değil güzelim 🍲☕ Kalbini toparla, dersini al ve bir daha yalnız kalacağın ortamlarda daha net mesafe koy. Kendine şefkat göster ❤️🍵