3 ay

Sizin başınıza gelse ne yapardınız nolur yargılamayın ben yaşıyorum kendi hatamın pişmanlığını?

Bir hataya düştüm büyük bir hata aldatma değil belki de aldatmadır bilmiyorum ama az kalsın aldatmış olacaktım ucundan döndüm o hatanın güvendiğim birinden yardım istedim o bana farklı yanaştı içimde olsa karşılık verirdim nolur yargılamayın gerçekten niyetim yardım istemekti elini tutmamı istedi tuttum sarıldı boşan biz evleniriz demeye başladı sonra ben rahatsız oldum ne yaptığımı anlayamadım elimi çektim zorla öpmek istedi ben seni hiç öpmedim bi kere öpeyim demeye başladı dudağımdan izin vermedim bırakmadı bıraksın diye vicdanına oynamak istedim daha boşanmadım boşanınca dedim ve kaçtım yanından ben yaklaşık bu olay olmuş olalı yani 9 10 aydır sürekli ağlıyor ve tövbe ediyorum ztn yanından ayrıldıktan sonra engelledim hatta eşime söyleyeceğim seni dediğimde ilk inkar etti sonra söylemeyeceğim çğnkü söylersem iyi şeyler olmaz bir daha senden yardım isteyen birine böyle yaklaşma dedim özür diledi aylardır yemeden içmeden kesildim lütfen düşeni taşlamayın ben Allah'a sığınmışım aylardır belki Allah affetmiştir yaşım küçük 19 daha sınırlarımı koruyamadım: (
Sizin başınıza gelse ne yapardınız nolur yargılamayın ben yaşıyorum kendi hatamın pişmanlığını?
Cevapla