Siz olsaydınız ne yapardınız hiç vicdan azabı çekermiydiniz ?

Arkadaşlar bir gün bir insan hayatıniza girse tesadüfen bir gece sosyal medyadan tanışıyorsunuz size 3 yıldır kimsenin hissetirmedigi duyguları hissettirse sadece sohbetle onunla aynı duyguları taşıdıginizi düşünseniz ve yıllar boyunca hep böyle birini istiyorsunuz ve karşınıza çıktı siz evlisiniz ona dulum diyip kandırıyorsunuz o size söz verip aylarca bekliyor ama siz ona söz veriyorsunuz umut ve güven aşılıyorsunuz sözünüzde durmuyorsunuz 8 gün boyunca güzel güzel sohbet edip anlaşıyorsunuz ve sizi çok şaşırtıyor sizi ve ailenizi araştırıyor hakkınizda her şey öğreniyor size çok ilgi gösteriyor samimi davranıyor hep iyi niyetle yaklaşıyor ve her konuda dürüst oluyor sonra birgün mesaj atıp ayrılmak istiyorsunuz o kişide çok çabalıyor ama siz yinede kabul etmiyorsunuz bazı nedenlerden dolayı gidiyorsunuz böyle yapsanız birine hiç vicdan azabı çekermisiniz veya aklınıza gelir mi o kişi 8 günde kalsa hayatınızda bir izi kalirmi sizde
Siz olsaydınız ne yapardınız hiç vicdan azabı çekermiydiniz ?
Cevapla