Niyetim arapça olanı hatim etmek fakat oda evde yok 😒
Umarım doğrudur bu türk versiyon olanı bitirmem ya...
Niyetim arapça olanı hatim etmek fakat oda evde yok 😒
Umarım doğrudur bu türk versiyon olanı bitirmem ya...
Anlayarak okumak anlamayarak okumaktan çok daha evladır. Çünkü Kur'an okunup hayata geçirilmesi gereken bir yol göstericidir. Okuyup hayata geçirmek için de ilk şart okuduğunu anlamak olduğuna göre Arapça bilmeyen biri için Türkçesini okumak Arapçasını okumaktan daha faydalı olur.
Kabul olur neden olmasın ki. Maksat zaten okuyup, anlamaktır. Tabi Türkçe meali Kuran-ın yerini tutmaz ve bazı kelimeler mealinde tecrüman edilemez. Kuran-ı Kerim'in aslı arapça'dır ve Arapçası okunsa daha makbuldür. Elbette yinede Türkçe mealini hatim olarak okumakta bence bir sakınca yoktur. Bazıları kabul olmaz der, bazıları kabul olur der. Sen niyetini belirle ve oku. Gerisini Allah'a bırak.
Kur'an-ı Kerim'i arapça okuyup hatim etmek elbette önemli ve olması gerekendir. Velhasıl arapça bilmiyorsun ve türkçe mealini iyi bir şekilde biliyorsan elbette okuyabilirsin rabbim kabul eder yeterki sen içtenlikle ve doğru bir şekilde oku🙂 eğer türkçe okumaktan da zorlanıyorsan da sana tavsiyem sesli okuyan birinin yanında otur niyet et ve sadece dinle bu şekilde de hatmin kabul olur..
❤️
😄❤️yiaa
Kuranı Türkçe de okuyabilirsin Buda çok güzel bir şey Arapçayı her zaman okuma Türkçesini de oku zaten Türkçesini okumak lazım anlamak lazım Arapçası daha sevap ama Türkçesi de çok sevap
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
16Cevap
Selam gadası 🙃
Arapça olarak okumak daha evvaldir. Çünkü Türkçesi tam anlamıyla Arapça karşılığını vermiyor. Diğer türlü okumak gerekir.
Evet olur okursun.
Kur'an'ın ilk sözü ikra ( oku) ama anlayarak oku. Allah kabul eder. ☺️
Arapçasını öğrenerek okuyup öğrenirsen sorgularsan , islamı terk edersin. Çünkü islam kadınları insan yerine koymuyor. Ben okudum çıktım. Sebebi hep cihat gaza savaş adam öldürme ve kadınlara asla değer vermemesi. Örnek : Nebe 33 , Azhap 37/50 , Nisa :3
Yahu kardeşim boş yapma okuyup dahada bağlanicam hadi işine senin çıkasın yanlış yola gidesin varmış milletide kendin gibi sanma
Tabiki sen yeterki bir şeyler yapmak işte. Oku. Elbette kabul eder Allah. Çarşıda vs full kuranı kerim ile ilgili kitaplar satan yerler var aslında en doğrusunu oralardan bulabilirsin
İmkanın varsa orjinalini almaya çalış. Çünkü türkçesini okumakla, arapçasını okumak çok farklı
Bir şeyi anladıysan hatim etmişsindir/bitirmişsindir. Anlamadıysan hatim olmamıştır.
Oku ne fark sende , hem okuduğunu anlamış olursun din neymiş öğren
Zaten biliyorum dini amaç kuranı bitirmek istemem
Hayır dini biliyorum zaten amacım kuranı bitirmek istemem diyorum yani bir o kaldı yapmadığım oda eksik kalmasın iç huzuru bulurum daha çok
Bende öyle okuyorum kabul olur tabi ki
Evet oluyor..
Allah'ın kitabını anladığın dilden oku
Allah için niyet önemlidir
Kur'an Arapça okunmalı ama Kuran'da ne yazdığını da bilmelisin.
Sen yine de oku Allah kabul etsin 🙏
❤️amin
Olur niyetini Allah kabul etsin
Amin
Sen oku Allah kabul eder
Sen yine de oku.
Arapcasini okumak daha iyidir
YouTube den aç oku
Olur tabiki
Olur
Olmaz kabul hayur
Niye olmasın
Allah kabul eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?