Dua ederken hayırlı değilse de hayırlı kılacak duruma getirip hayırlı kıl Allahım diye dua edilir mi? ön yargıyla yaklaşmayın?

dua ederken Allahım sen bizi birbirimize hayırlı kıl hayırlı değilse de hayırlı kılacak duruma getirip bizi birbirimize hayırlı kıl nasip et diye dua ediyorum mesela benim için hani şer için dua etmek olmaz derler ya şerse bile olur mu hayırlı kılacak duruma getir demek

Dua ederken hayırlı değilse de hayırlı kılacak duruma getirip hayırlı kıl Allahım diye dua edilir mi? ön yargıyla yaklaşmayın?
Cevapla