Allahım Hayırlısı değilse de hayırlı kılacak duruma getirip hayırlı kıl diye dua etmek yanlış mı?

Nihat Hatipoğlu'nun kanalında biri sormuştu birinin benim için hayırlı olmasını ısrarla isteyebilir miyim diye Nihat Hatipoğlu da Allah sana Ahmeti hayırlı görmüştür ama sen Mehmeti istiyorsun Mehmet için dua ediyorsun Mehmet senin için hayırsızdır ama sen Mehmeti istediğin için Allaha yöneliyorsun namaz kılıyorsun dua ediyorsun Allahta sana Mehmeti hayırlı kılabilir diyordu bir de hayırlı değilse de hayırlı kılacak duruma getirip hayırlı kıl diye dua edilebilirmiş

Allahım Hayırlısı değilse de hayırlı kılacak duruma getirip hayırlı kıl diye dua etmek yanlış mı?
Cevapla