Birçoğumuz sigaranın ne kadar zararlı olduğunu biliriz buna ben de dahilim :D Özellikle Ramazan ayında çoğumuz zorlanırız. Zaman geçse de sigara içeyim deriz. Sigara bağımlılık onu çok iyi biliyorum, bırakmam gerektiğini de biliyorum maalesef ama yapamıyorum. Ben de o zaman hazır Ramazan gelmişken sigarayı bırakmaya çalışım dedim. Peki bunu nasıl yapıyorum.

İftar ve sahur arasında geçen kısa süre içinde çok fazla sigara içmeyin, bu çok zararlı, aklınızdan çıkarmayın.

İftarı beklerken aklınıza akşam yiyeceğiniz lezzetli yemekleri getirin, sigarayı değil!

Açlık, susuzluk ve en önemlisi sigarasızlık sizi çok fazla zorlayacaktır, farkındayım. Bu sizin derslerinizi ve iş hayatınızı da etkileyecek ama unutmaya çalışın, işinize kafanızı verin.

Eğer siz de benim gibi çok sinirleniyorsanız sizi meşgul edecek şeylerle meşgul olun, örneğin kitap okumak gibi.

Kahvenin çayın yanında sigara olmazsa olmaz diyorsanız o zaman kahve ve çaydan da uzak durun.

İftardan sonra kesinlikle spor yapın.

Eğer dışarıda yemek yiyecekseniz muhakkak kapalı ortamda yemek yiyin çünkü orada sigara içmek yasak.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar