RAMAZAN

Ramazan'dan Mutlaka Karlı Çıkmanızı Sağlayacak Muazzam Öneriler

Ramazan'ın gelişi sadece oruca değil, birçok yeniliğe de vesile olabiliyor. Oruçla değerlendiren arkadaşlara kolaylıklar dilerken, yapılabilecek diğer önerileri sizin için sıralayacağım.

İndirimli tatil fırsatlarını değerlendirebilirsiniz

Ramazan'dan Mutlaka Karlı Çıkmanızı Sağlayacak Muazzam Öneriler

Okullar da henüz kapanmamışken tatile çıkarsanız bütçenize yapabileceğiniz en büyük iyiliği yapmış olursunuz.

Oruç tutanlar dışarıdan yemek söylemeyeceği için para biriktirebilir

Ramazan'dan Mutlaka Karlı Çıkmanızı Sağlayacak Muazzam Öneriler

Benim gibi öğle yemeklerini dışarıda yiyen kişiler için birikim ayı diyebiliriz.

Alkol veya zararlı içeceklere bir ay da olsa ara vererek ciğerinizle tekrar barışabilirsiniz

Ramazan'dan Mutlaka Karlı Çıkmanızı Sağlayacak Muazzam Öneriler

Oruç tutsun veya tutmasın birçok insan ramazanda alkol almayı bırakır. Bırakın organlarınız nefes alsın, detoks etkisi yaşasın.

Normalden daha fazla uyuyabilirsiniz, kimse sizi uyandırmaya çalışmaz

Ramazan'dan Mutlaka Karlı Çıkmanızı Sağlayacak Muazzam Öneriler

Oruç süresi uzun olduğu için fazladan uyku kimsenin gözüne batmaz.

Film günleri yapabilir, kendinizle baş başa mutlu saatler geçirebilirsiniz

Ramazan'dan Mutlaka Karlı Çıkmanızı Sağlayacak Muazzam Öneriler

Özellikle oruç tutan arkadaşlar susamamak için mümkünse daha çok evde kalacaktır ama panik yok. Misler gibi yeni diziye başlayabilirsiniz.

Eş dost toplanıp iftara gidebilir, sohbetin dibine vurabilirsiniz

Ramazan'dan Mutlaka Karlı Çıkmanızı Sağlayacak Muazzam Öneriler

Çorbayla ana yemek arası ''ohh bee ne gündü'' geyikleri zevklidir. :)

Gözüne kestirdiğin kişiye mesaj atmak için fırsat bulabilirsin

Ramazan'dan Mutlaka Karlı Çıkmanızı Sağlayacak Muazzam Öneriler

Ne var bayram kutlamak da mı yasak? ;)

Herkese ağız tadıyla, güzel bir Ramazan dilerim.


5|2
3051
evladiye KizlarSoruyor'da Fenomen
Editör kimdir?

Benzer Benceler

İftar ve Sahur Zamanlarını Buradan Takip Edin

Ramazan Davulu

Sahura Kalan Zaman

06 SAAT
12 DAKİKA
48 SANİYE

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 51

  • ramazan rahmet bereket ve tevbeayıdır büyük günahlarımızı dökecek ibadet ve niyazlarımız vede oruçlarımızın mukafatı olarak ümmete ve aziz milletimizerabbim af edcektir günahlarımızı huzur ve sadet bulacagız yeme içme önemli degildir bence savmı tutmak önemlidir bence

    0|0
    0|0
  • Ramazanda ben para biriktiremiyorum. Aksine daha fazla harcıyorum. Hunharca alışveriş yapıp bütün parayı çikileta cips ve türevlerine harcıyorum. Meyvelerde cabası.. Abur cubur tutkunuyum 🙈😂 eline sağlık

    0|0
    0|0
  • Bana şu klasik vııvk vıcık oto mesajları atanları... işine bak deip geçiyorum. Ne manası var ki 1 mesaj 1000 kişiye gönderiyon. Bence bişey ifade etmiyo.

    3|0
    0|0
  • Ben ramazanda yemege daha cok para harcıyorum. Öğrenci olduğum için eş dost özlemi aileye karsi cok yoğun yaşıyorum. Diğer ramazana inşallah.

    0|0
    0|0
  • Ramazan 'da herşey kâr sigara almıyoruz gün içinde farklı yiyecek ve içeceklere para harcamıyoruz kısacası para biriktirmek isteyen Oruç tutsun :) :) :)

    1|0
    0|0
  • Bir insan alkol ve sigara gibi saçma bir şeyi neden içer ki anlamış değilim valla, sırf Ramazan'da değil tüm aylarda bırakılmalı vücudu intihara sürüklediklerinin farkında değiller.

    0|0
    0|0
  • 7gün

    Oruç tutmam tutanada saygım var alkol almam dışarda birşey yemem içmem

    0|0
    0|0
  • İftar çadırlarını dolaşarak her akşam yemek derdiyle ugrasmazsiniz.

    0|0
    0|0
  • Okumadığın kitapları okuyabilir oynamadığın oyunları oynayabilirsin.

    0|0
    0|0
  • farklı bir bakış açısşı olmus tskler emeğine sağlık

    0|0
    0|0
  • Ciğer konusu önemli. Emeğine sağlık.

    0|0
    0|0
  • 7gün

    elinize gözünüze emeğinize sağlık teşekkür ederiz

    0|0
    0|0
  • Comk faydali oneriler

    Tesekkurler

    0|0
    0|0
  • 7gün

    Emeğine sağlık :)

    0|0
    0|0
  • Eğlenceli olmuş 😃

    0|0
    0|0
  • Maddelerin bir kısmı bana uymadı 😌

    0|0
    0|0
  • Güzel olmuş, emeğine sağlık. Hayırlı Ramazan'lar.

    0|0
    0|0
  • Hiç böyle düşünmemiştim

    0|0
    0|0
  • Eline sağlık

    0|0
    0|0
  • Bizim masraflar artıyor nedense

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    31

Kızlar Ne Diyor 30

  • Ramazanda ben de para biriktiririm genelde :) Çok eğlenceli olmuş.

    1|0
    0|0
  • Valla bende tam tersi ötüken canım her şey istiyor iftarda yerim diye onu al bunu al iki katı harcıyorum 😂

    0|0
    0|0
  • Ben ramazanda hiç harcamadığım kadar para harcıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Şimdiden çok acıktım 😣

    1|0
    0|0
  • Güzel paylaşım olmuş👍👍

    0|0
    0|0
  • Güzel olmuş eline sağlık

    0|0
    0|0
  • Ellerine sağlık

    0|0
    0|0
  • güzel fikir

    0|0
    0|0
  • Mükemmel

    0|0
    0|0
  • Alkolden sigaradan uzak durulması çok güzel

    0|0
    0|0
  • 7gün

    Aynen öyle ☺

    0|0
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
  • Tatıller aynen ucuz oluyor

    0|0
    0|0
  • yazı için çok tşkler çok başarılı bir yazı olmuş

    0|0
    0|0
  • Eline sağlık tatlımm 👌

    0|0
    0|0
  • vay güzelmiş

    0|0
    0|0
  • Teşekkürler

    0|0
    0|0
  • Tam tersine artiyo

    0|0
    0|0
  • Guzelmis

    0|0
    0|0
  • Her şekli faydalı

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    10
Yükleniyor...