Neyle alacagimda bir fikrim yok agda yapamam yuzum tahris olabilir cunku cildim cok hassas. Jiletten de korkuyorum erkek gibi olurum diye. Sizce almali miyim yoksa oldugu gibi kabul mu etmeliyim uzaktan fazla belli degil yakindan biraz belli oluyor zayif tuylerimi alirsam daha guclu olur mu sizce almaktan da korkuyorm bu yuzden
Güncellemeler
+1 yıl
Yuz tuylerinden kastm bıyık ve kaş degil onlari cimbizla hallediyorum. Sac kokume yakin olan yuz tuylerinden bahsettim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Iple veya soguk ağda bandı kullan
İple aldırsan
Hmm onu da pek beceremiyorum ya jdjdhd