Sizce usturayı yüzüme uygulamalı mıyım?

Benim, kaş ve bıyık haricindeki yüzümdeki tüm tüyler açık renkte, bu nedenle uzaktan bakıldığında fazla belli olmuyor. Ancak flashlı fotoğraflarda belli oluyor ve yüzüme sürdüğüm fondöten/kapatıcıları kötü gösteriyor, bu nedenle ustura ile almak istiyorum. Daha önceden bıyığımı ve kaşlarımı ustura ile almıştım, herhangi bir ters tepki (kalınlaşma, sivilcelenme) de görmemiştim. Sosyal medyada çoğu kişi memnun olmadığı için çok kararsız kaldım, buraya sormak istedim. Sizce usturayı yüzüme uygulamalı mıyım?
Sizce usturayı yüzüme uygulamalı mıyım?
Cevapla