Koltuk altımdan tüy çıkmıyor neden?

Normalde kollarımda bacaklarımda falan çıkıyor gayet normal ama koltuk altımı alalı bi 6-7 ay olmuştur hiç bi şekilde tam çıkmıyor çıksa bile bi iki tane tüy çıkıyor tek koltuk altımda çıkmaması biraz anormal geliyor sizde bu durum oluyor mu

Koltuk altımdan tüy çıkmıyor neden?
Cevapla