kese , at kılı fırçasi , ürelj krem nemlendiren krem bir süre agda jilet vs. yapma ve batıklari deselemeye calsima kendini tut cimbizla tek tek cekme uzat bir sure ama bu dediklerimi de yap bebekk poposugini olucak ipek keseyi de unutma
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Jilet yapıyordum bıraktım bugün ağda yaptım kese yaptım sultan sonra bebe yağı ve bepanthol sürdüm yeterli mi hep yapsam
evet bunlari agda bur sure yapma yani uzat pantalongiy bir sure uzasin sonra bu bakimleri devamli yap surekli surekli nemlendir bol su ic ve bir de kafana cok takma
ne ile alıyorsun bunu ve aldıktan sonra ne kullanıyorsun bakım için
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende aynı durumdayım lakin senin daha fazla ben epilasyona gittikten sonra başladı ağda yaptırdığımda bu kadar yoktu allahtan etek şort derdim yok ama çözüm bulursan bende yaparım