Bacaklarıma ağda yaptıktan sonra hep böyle oluyor bu görüntüden nasıl kurtulurum?

Bacaklarıma ağda yaptıktan sonra hep böyle oluyor bu görüntüden nasıl kurtulurum?

Bacaklarıma ağda yaptıktan sonra hep böyle oluyor bu görüntüden nasıl kurtulurum?

Daha önce jilet de yaptım ama daha çok ağda yaparım lazere gidecek durumum yok şimdilik ağda yapınca böyle oluyor. Jilet yapınca sert sert çıkıyor kalın çıkıyor nasıl düzelir ne kullanayım bilen varsa düzgünce yazar mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Kollarımı da ağdayla alırım öyle olmuyor ama bacak ve diğer kısımlar kolduk altı falan çok kötü
http://i.hizliresim.com/j6qj0J.jpg
Bacaklarıma ağda yaptıktan sonra hep böyle oluyor bu görüntüden nasıl kurtulurum?
Cevapla