http://i.hizliresim.com/j6qj0J.jpg
Bacaklarıma ağda yaptıktan sonra hep böyle oluyor bu görüntüden nasıl kurtulurum?
http://i.hizliresim.com/j6qj0J.jpg


Erkekler agda konusunda daha uzman sanki
Hep erkekler yorum yazmis :)
ne bileyim yav
Karınca yağıda azaltıyor diyolar bitkisel çözüm arayabilirsin 🤙
kökleri hala duruyor resmen jiletle almış gibi düzgün yönde cekmemissin
Cevap
16Cevap
Hangi jileti kullanıyorsn marka olarak
Ne denk gelirse o
Ama her zaman yapmam nadir kullandığım için venus falan almadım
Benim vücudum da seninki gibi kol haricinde her yer boyle oluyor özellikle bikini bölgesi 5 gün felan kızarıklık geçmiyor. En iyi yöntem çok bıçaklı jiletler
Sert çıkarmıyor mu?
Ya saç kremi sür sonra uygula ya da özel köpükleri var onlarla yap erken çıkma sorunundan başka herşeyi ayni
hımm sağ ol yorumların için.
Ağda için tenin hassastır. Tüy dökücü sprey kullanmayı dene.
Jilet gibi o da tahriş olma durumum var bir de kısa sürede çıkıyor ağdada kökünden alıyorsun
Ozaman buna alışacaksın 😊
kantaron yagı sür gecer.. cıldın hassas ondan..
Tamam sağ ol alacağım
beyaz tenlısın.. ayrıca kollardakı tuysü seklındekı kıllar ve kokler yuzeysel ama bacaklardakı ve genıtaldekıler bır daha derınde ve kok daha kalın oldugu ıcın kızarıklık yapar.. dedım gıbı kantaron yagı surersen bu kızarıklık kısa bır zamanda gecer.. artı antıseptık ozelııgı vardır ve agrını dındırır.. ve de cok ıyı bır cıld bakım yagıdır:)
Sağ ol
Bundan kurtulamazsın sanırım bacağının genetiği böyle gibi
Kokleri duruyor iyi alamamissin
Alamıyorum işte bir yere kadar oluyor cımbızla bile alınmıyor
Hassas cilt, Tavuk yolmuşlar gibi
Pudra sürsene yaptıktan sonra
Çok kötü gözüküyor, bikini bölgende mi böyle
tersten almışsın bir dönem herhalde
Çok. kotu olmuş itici bir bacak
Tatile çıktın mı bu sene
Allah taş eder, böyle şeyler yapmayın
fena olmus
batikk var sendeee
agda kullanma sen epilator en iyisi
Bende de oluyor da geçiyor bir güne
buz uygula
Ağda yapmayarak :)
Sabun yöntemi uygulw
Kesinlikle lazer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar