Ağda yapınca veya bacağımdaki kılları cımbızla çekince bacağım kızarıyor ve o bölge şişiyor, çözümü nedir?

Bu daha önceden olmuyordu. İlk başta ağda alerji yaptı sandım, başka markalara yöneldim. Onlarda da aynı sorun oldu, genel olarak ağdalara alerjim oluştu diye düşündüm. Epilatöre yöneleyim dedim ama bacağımdaki kılları cımbızla çekince de aynı çekilde o çektiğim yer kızarıyor, kaşınıyor ve o kısım şişiyor. Ne yapmam gerek bir çözümü var mıdır? İlla ki epilasyona mı gitmem lazım?
Ağda yapınca veya bacağımdaki kılları cımbızla çekince bacağım kızarıyor ve o bölge şişiyor, çözümü nedir?
Cevapla