Cig köfte durum 180₺ 🌯 normal mi kazik mı yedik?

4 yıldır pek Türkiye’ye gelmiyordum. Akşamüstü gezerken denk geldi dükkan. Çiğ köfte dürüm + kola istedim 180₺ istedi 😶

Ben en son yediğimde cebimdeki bozuk paralarla yiyordum.

Cig köfte durum 180₺ 🌯 normal mi kazik mı yedik?
Normal
Kazıklandın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cig köfte durum 180₺ 🌯 normal mi kazik mı yedik?
Cevapla