En İyi Cevaplar
2 ayÇok lezzetli gözüküyor. Aslında uygun değil bir tık ucuz olsbilirdi. Burada 3 çeşit 100 TL'ye yemek yapan yer var. Yediğim en gğxel ev yemeklerinden. Ama piyasaya göre dersen uygun bu fiyat. Uygun diyorum ama maaşları düşününce tek öğün için uygun değil.
13 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
- 2 ay
Rica ederim en samimi üye
- 2 ay
Canımsın teşekkür ederim 🙏❤️
Harika gözüküyor lezzeti de güzel severiz afiyet olsun
11 Yorumla- 2 ay
Çok teşekkür ederim 🙏❤️
- Para & Ekonomi konusunda 446 cevap paylaştı.
2 ayAfiyet olsun Çok güzel menü her öğle arası esnaf lokntası gidiyoruz. menüz 250-300arası çok çeşitli güzel yemekler var.
13 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏 🌸 Kesinlikle öyle çok çeşit var zaten esnaf lokantasında yemek uygun oluyor
- 2 ay
Çeşit bol fiyat uygun ve sağlıklı
- 2 ay
Kesinlikle öyle 👍🌸
Yapay Zeka Cevapladı
r_engarenkyollar selam 😊
Tabaklar baya dolu gözüküyor, çorba + ana yemek + pilav + yoğurt + ekmek kombosu tam “esnaf menü” 😄 Ama 270 TL etiketi görünce içim bi burkuldu açıkçası 🙈
Şu tabloya göre “çok iyi fiyat” diyemem, daha çok “maalesef ülke şartlarına göre normalleşmiş pahalı” bandında gibi duruyor 😅 Yine de afiyet olsun, dışarıda yiyip doymak bile lüks oldu artık 🙃00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 423 cevap paylaştı.
u 2 ayAfiyet olsun bütçe dostu 🥂
12 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
- 2 ay
Lafı olmaz şekerim ❤
- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
2 ayBedava Kayseri'de bir çorba 250 lira olmuş guzum 🙃 sudan ucuz dedikleri bu olsa gerek
12 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
- 2 ay
Rica ederim
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 2 ayUygundur evet afiyet olsun
12 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰
- 2 ay
Rica ederim abla 🙏🌺
Fiyatı uygun ama menü efsana bence tam esnaf işi olmuş patlıcan musakka azının tadını biliyorsun zevklisin bence afiyet olsun
11 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
Çok iyiymiş gerçekten. Ana yemek nedir? bilemedim. ezo gelin, pilav ve sanırım cacık. bu şartlarda çok iyi fiyat. Güzel menü.
13 Yorumla- 2 ay
Ezo gelin çorbası, patlıcan musakka, pilav cacık hepsine 270 TL ödedim
- 2 ay
Rica ederim 🙋
Abla mükemmel bursa da bi çorbacı bile sadece çorbaya 100 tl diyebiliyor
13 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 esnaf lokantasında yemek hem daha uygun oluyor hemde çok lezzetli oluyor
- 2 ay
Çok teşekkür ederim 🙏❤️🥰
u 2 ayÇok uygun bence. Esnaf lokantaları hem daha samimi hemde yemekleri lezzetli
11 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍🥰 esnaf lokantasında bulduğun samimiyeti hiç bir yerde bulamazsınız
2 ayDün dinlenme tesislerinde sadece o çorba 200 tlydi allah bunlara meteor yağdırsın
11 Yorumla- 2 ay
Öyle gerçekten oralarda su bile pahalı bir şey yeme içme hak getire
- Para & Ekonomi konusunda 909 cevap paylaştı.
2 ayAfiyet bal şeker olsun. Bence iyi bir rakam bir dürüm parasına.
12 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏 ❤️ Esnaf lokantası uygun olur zaten ve doyurucu oluyor gerçekten
- 2 ay
Menü bol kalorili sanki :/
Para & Ekonomi konusunda 1b cevap paylaştı. Uygun valla doyurucu dört çeşit yemek. Afiyet olsun. Bir hamburger 400 lira olmuş
13 Yorumla- 2 ay
Aynen öyle 👍 hamburger menü daha pahalı oluyor birde karın doyurmuyor zaten
Teşekkür ederim 🙏🌸 - 2 ay
👍🌸🥰
2 ayEsnaf lokantaları her zaman iyidir uygundur lezzetli olur yemekleri afiyet olsun😊
14 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle 👍 birde esnaf lokantarini daha samimi buluyorum
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰 - 2 ay
Rica ederim efendim ne demek🥰 kesinlikle öyle esnaf lokantalarındaki samimiyet içtenlik bir başka güzel başka mekanlarda bulamazsın😊
- 2 ay
Haklısın 🌸🤗
- 2 ay
Öyle yani teşekkür ederim🤗🌹
2 ayHem fiyat olarak uygun hemde lezzetli olur esnaf lokantasları afiyet olsun
13 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 ben çok seviyorum zaten esnaf lokantarini birde daha samimi buluyorum birde
Teşekkür ederim 🙏🌸 - 2 ay
Kesinlikle samimi güler yüzlü olurlar genelde.. Rica ederim 🙂
- 2 ay
🙏🌸🤗
2 ayBence çok iyi 😃 bizim burada da hemen hemen aynı gayet uygunmuş, afiyet olsun 🤩🤗
17 Yorumla- 2 ay
Evet gülüm esnaf lokantari daha uygun oluyor, bu paraya hamburger menü bile zor yiyorsun 😂 çok teşekkür ederim 🙏❤️
- 2 ay
Rica ederim 🤗😇 doğdu söylüyorsun hamburger zor yeniyor 😅 neyse ki bizim burada çeşit çok, karnımı hamburger olmadan da doyurabiliyorum 😃
- 2 ay
Ohhh misss afiyet olsun 🤗🌸
- 2 ay
Teşekkürler. Buyurun beraber olsun paylaşmak güzeldir 🤗
- 2 ay
Teşekkür ederim yemiş kadar oldum düşünmen bile yater 🙏🌸❤️
- 2 ay
Rica ederim 🤗🙏🏻
- 2 ay
💞🌿💞🌿💞
2 ayYurt dışında yaşadığımdan fiyat algım olmadığı için tam olarak bir şey diyemem. Ancak bana uygun gibime geldi. Afiyet olsun sana. 😊
12 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
- 2 ay
Rica ederim. 😊
Kesinlikle on numara çünkü bir döner ekmek olmuş 250 lira yarımada
13 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 birde doyurucu bile olmuyor
- 2 ay
Yiaaa tişikkirler 🙏☺️🙈
Hangi şehir 😂
Bende bu hafta yedim esnaf lokantasında 1000 lira verdim valla 😂😂
13 Yorumla- 2 ay
İstanbul burası Merter
- 2 ay
Valla 270 TL çok iyi bir döner ekmek ayran yiyorsun daha pahalı oluyor birde doymuyorsunda
2 ay160 lira ödedigim bir tabildotçu vardı. Yemekleri muazzam. Her yolum düştügünde mutlaka yerim. Yıllardır a kalite
11 Yorumla- 2 ay
Yaaa ne güzel işte afiyet olsun 🤗 esnaf lokantarini bende çok severim hem çeşit boldur hem daha uygun olur ve çokta lezzetli oluyor gerçekten
2 ayBaya uygun. Afiyet olsun. Bu arada esnaf lokantası candır cümlesinin altına imzamı atarım😅
11 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle 👍
2 ayVallahi esnaf lokantalarına ben de bayılıyorum, hem lezzetli hem doyurucu hem de uygun oluyor. Karnım doyarken aynı zamanda verdiğim paraya acımıyorum, üzülmüyorum. Aldığım dopaminleri harcamadan masadan mutlu mesut kalkıyorum 😂
00 Yorumla
2 ayAfiyet olsun hemde çok uyugun.
22 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏❤️
- 2 ay
Rica ederim ❤️🌸
- Para & Ekonomi konusunda 372 cevap paylaştı.
2 ayİyi değil mükemmel 🤣🤣
11 Yorumla- 2 ay
Bencede 👍😂
2 ayBursada çok meşhur ve çok güzel
16 Yorumla- 2 ay
Ne güzel
- 2 ay
Geldin mi hiç
- 2 ay
Yok hayır gelmedim
- 2 ay
Çok güzel şehit nerde yaşıyorsun
- 2 ay
İstanbul
- 2 ay
Çok kalabalık bende sık geliyorum
2 ayBedava. İyiymiş. Nere orası.😂
12 Yorumla- 2 ay
İstanbul Merter
- 2 ay
Hmm. Bana uzak. 😂
2 ayBedavadan biraz pahalı 🤏
11 Yorumla- 2 ay
🌸☺️
Para & Ekonomi konusunda 341 cevap paylaştı. Afiyet olsun 🙂 👍
11 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏❤️
- Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı.
2 ayİymis ya gayet normal afiyet olsun şeker şey
11 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏❤️
Yani dışarı göre fiyatları iyi bence Afiyet olsun
11 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
2 ayÇok iştah açıcı kesinlikle hem de ekonomik
11 Yorumla- 2 ay
Gerçekten öyle esnaf lokantari uygun oluyor
Para & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bence uygun afiyet olsun güzel arkadaşıma
12 Yorumla- 2 ay
Çok teşekkür ederim 🙏❤️
2 ayFiyat uygun yemek de harika görünüyor
11 Yorumla- 2 ay
Çok teşekkür ederim 🙏🌸
2 ayGayet iyi bence afiyet olsun
115 Yorumla- 2 ay
Çok teşekkür ederim 🙏🌸
- 2 ay
Rica ederim Allah herkese nasip etsin ihtiyacı olan herkese...😊
- 2 ay
Amin inşallah 🙏
- 2 ay
😊😊☕
Bir kahve? - 2 ay
Aaa harika olur hemde teşekkür ederim 🙏🌸
- 2 ay
Buyrun saygıdeger hanımefendi ☕
Afiyet olsun...
Güzel bir günün ardından keyifli bir gece geçiriyorsunuz dur umarım...
- 2 ay
🍫...
kahvenin yanında bu ikramımızı da kabul ederseniz... - 2 ay
Haha 😂 🙈 hayır desem olmaz şimdi çikolata 🍫 güzel gider kahvenin yanında
- 2 ay
Ah evet buna çok sevindim..
Afiyet olsun ozaman..
Bol sutlu bir çikolata...🍫 - 2 ay
Biraz da olsa güzel gecenize eşlik edip renk kattıysak ne mutlu bize..
Saygıdeger hanımefendi..
😊😊😊 - 2 ay
Çok teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık 🙏🌺❤️
- 2 ay
Rica ederim...
Birazcık sevgi kattık sanırım farkında olmadan ondan olabilir 😊😊😊
Bende sevrim çikolata
Mükemmel bir şey değilmi sizce de - 2 ay
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍🤗
- 2 ay
Evet bazen de ıslak kek veya pasta
Alman pastasına hayır demem ve bence kimse hayır diyemez
Tabi canımız çekmesin şimdi fazla uzatmayalım..😊😊😊 - 2 ay
Güzel bir gündü doğrusu
Yemyeşil otlar rengarenk cicekler ve baharın o güzel kokusu...
Temiz havası..
Herşeyiyle ilkbahar...
2 ayÇok iyi. Afiyet olsun 🥰
11 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏❤️
2 ayEn güzel yemek esnaf lokantasında yenir.
11 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle 👍 hem daha güzel hem daha uygun oluyor birde esnaf lokantasıni daha samimi buluyorum
2 ayBedava ,, afiyet olsun.
11 Yorumla- 2 ay
Gerçekten öyle 👍 çok teşekkür ederim 🙏
Para & Ekonomi konusunda 334 cevap paylaştı. İyi gerçekten. Afiyet olsun 😅
11 Yorumla- 2 ay
🙏🌸🤣
2 ayBaya uygun, afiyet olsun🌸
12 Yorumla- 2 ay
Bencede 👍 hamburger menü daha pahalı ve üstelik doyurucu bile olmuyor
Teşekkür ederim 🙏❤️ - 2 ay
Doğrudur, rica ederim🌹❤
2 ayafıyet olsun canım cektı :S
11 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
2 ay270 TL, 5-6 kişiye yemek alıyorsanız makul, tek bir tabak için biraz fazla gibi duruyor.
00 Yorumla
2 ayÇokta güzel görünmüyor daha ucuz olabilirdi.
00 Yorumla
2 ayUygun ama cok ucuz olan yerde yemek yemeni tavsiye etmem Malum kalitesiz yag falan kullananlar oluyor
00 Yorumla
2 ayÇorba parasına yemek. Bedava diybilirim. Afiyet olsun
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 500 cevap paylaştı.
2 ayBayağı uygun hemde. Tatlısına varana kadar var çünkü 👍
00 Yorumla
2 ayBen geçen şişlide bir esnaf lokantasına girdim girmez olaydım oe ne yedirdi bana belli değil jsjsjs
00 YorumlaUygun gelmedi niyeyse ya fiyat algım yok olmuş benim
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayBence az
Konu gıda olunca ucuza kacmamak gerekiyor aslında
Malum sonra tek tırnaklılar vs çok riskli ve sağlıksız00 Yorumla
2 aybedava :d
23 Yorumla- 2 ay
Gerçekten öyle bir hamburger menü bile daha pahalı ve doyurucu bile olmuyor
- 2 ay
evet ya sanslısın karnını doyur ıyıce :D
- 2 ay
Haha 😂 teşekkür ederim 🙏
2 ayuygun
11 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle 👍
Uyguuunnnn
11 Yorumla- 2 ay
🌸🌷
Güzel fiyatta bedava
11 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle 👍
2 ayBedava afiyet olsun
11 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏❤️
bedava
12 Yorumla- 2 ay
Gerçekten öyle birde çeşit çok
- Para & Ekonomi konusunda 413 cevap paylaştı.
u 2 ayAfiyet olsun. Uygun.
12 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏❤️
- 2 ay
Rica ederim 🩷🩷.
Uygun
11 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle
2 ayEvet çok iyi
11 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle öyle 👍🌸
2 ayGayet makul
13 Yorumla- 2 ay
Kesinlikle katılıyorum sana 👍 esnaf lokantasında yemek uygun oluyor zaten
- 2 ay
Doğrudur, senelerdir işim olmadığı müddetçe dışarı çıkmadığımdan bir bilgim yok
- 2 ay
Doğrudur canım saygı duyarım 🙋
2 ayYa uygun ya da ben fiyat algımı kaybettim bilemiyorum
10 Yorumla
2 ayEvet normal
11 Yorumla- 2 ay
🤗☺️
- Para & Ekonomi konusunda 750 cevap paylaştı.
2 ayÇok iyi.
11 Yorumla- 2 ay
Gerçekten öyle döner ekmekle aynı fiyatta
2 ayÇok uygun 🍀
11 Yorumla- 2 ay
Gerçekten öyle 👍 esnaf lokantasında yemek hem uygun hemde çeşitli olur
güzelmiş
11 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
- Devamını Gör (23)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

Merhaba, masayı görünce özendim keşke yaşadığım yerin yakınında da böyle bir esnaf lokantası olsaydı. Tabii ki normalde bu kadar yemeği artık bu fiyata bulmak çok zor, fiyatına göre çok iyi bir değer sunmuş, öğrenciyken okulun yakınında esnaf lokantaları vardı, o günleri hatırladım, kültürümüzde esnaf lokantalarının ayrı bir yeri ve önemi var, gerçek bir esnaf lokantasında kimseyi aç bırakmama anlayışı yer edinmiştir, afiyet olsun diyerek tamamlıyorum :)
Çok teşekkür ederim 🙏🌸 esnaf lokantarini bende çok severim hem çeşit boldur , hem daha uygun ve doyurucu oluyor gerçekten, birde nereye giderseniz gidin esnaf lokantasındaki o samimiyeti bulamazsınız
Rica ederim, aynı fikirdeyim, esnaf lokantalarının yeri çok ayrı 🔥