Esnaf lokantasında bu kadar yemeğe 270 TL ödedim sizce uygun mu?

Esnaf lokantası candır 👍 hem uygun hem lezzetli hem doyurucu oluyor bu kadar yemeğe 270 TL ödedim çok iyi değil mi ya 😂 🙈

Esnaf lokantasında bu kadar yemeğe 270 TL ödedim sizce uygun mu?
Esnaf lokantasında bu kadar yemeğe 270 TL ödedim sizce uygun mu?
Güncellemeler
2 ay
SS teşekkürler 🙏🌸
Esnaf lokantasında bu kadar yemeğe 270 TL ödedim sizce uygun mu?
Cevapla