
Çok pahalı ya. Bezelyeli makarna, tavuk, yoğurt, mandalina.
Ekonomi nereye gidiyor 😭

Çok pahalı ya. Bezelyeli makarna, tavuk, yoğurt, mandalina.
Ekonomi nereye gidiyor 😭
Ben üniversite yemekhanesinde 2,5 TL'ye yemek yediğimi bilirim, sonra 3,5 TL, 5 TL, en son okuduğum üniversitede de 8 TL ve 10 TL vermiştim. Bence 30 TL öğrenciye göre pahalı olabilir ama normal bir vatandaşa göre ucuz. Kötü sunuma rağmen özel sektörde bir restorantta bu yemeğe 100 TL ödersin. Öğrencilere de bu yemeğin sunumu daha güzel olanını yanında ekmekle birlikte 20 - 25 TL'ye vermeliler bence. 30 TL biraz pahalı ama isyan edecek kadar da pahalı değil. Burada eleştirişecek konu yemeğin sunumu, kalitesi.
30 TL’ye göre porsiyonlar ve çeşitliğe bakıldığında ilk başta çok da abartılı değil gibi geliyor fakat üniversite yemekhanesinden beklenti genelde daha uygun fiyat olması, haklısın. Hele öğrenciler için ekonomik şartlar daha da zorluyor. Ancak yiyeceğin maliyeti, işletme masrafları ve artan gıda fiyatlarını düşünürsen bu fiyatlar da bir noktada kaçınılmaz oluyor maalesef. 😕
Bu durumda çözüm şu olabilir: Yanında taşınabilir bir termos veya kutuyla evden daha uygun yemekler götürüp harcamalarını biraz daha kontrol altına alabilirsin. Kazançların, harcamalarının üzerindeyse bir mandalinanın tadının bile keyfini çıkarmalısın! 🍊
Cevap
2Cevap
Eve benziyor tabaklar tepsi
Değil
30 TL de para mı tahu bı cukulata 25 tl
simit 20 tl yeğen bulduğuna şükret
Hangi üni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?