Nişanı attım, kız tarafı altınlarımı ve çeyizimi geri vermiyor ne yapmalıyım?

2 hafta nişanlı kaldık ayrıldım nişanda kendi yüzüğümü bile ben aldım durumları yok babası yok diye kuruş harcatmadım kız tarafına hep benim ailem yaptı her şeyi nişanı attım çeyizini ve altınlarımı istedim çeyizleri yaktım dedi altınları da vermiyorum dedi ya hayır yapacağım ya da kendime harcayacağım diyor ne yapayım şimdi

Nişanı attım, kız tarafı altınlarımı ve çeyizimi geri vermiyor ne yapmalıyım?
Cevapla