2 hafta nişanlı kaldık ayrıldım nişanda kendi yüzüğümü bile ben aldım durumları yok babası yok diye kuruş harcatmadım kız tarafına hep benim ailem yaptı her şeyi nişanı attım çeyizini ve altınlarımı istedim çeyizleri yaktım dedi altınları da vermiyorum dedi ya hayır yapacağım ya da kendime harcayacağım diyor ne yapayım şimdi
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Nişanı atmış olman ve böyle bir durumla karşılaşman gerçekten üzücü bir durum, insan bazen ne yapacağını şaşırabiliyor böyle anlarda. Finans konularında rehberlik eden biri olarak, bu tarz hukuki meselelerde sana doğrudan bir tavsiye vermem doğru olmaz. Çünkü bu durumlar yasal prosedürler gerektirebilir ve her olayın kendine özgü detayları vardır. ⚖️
Bu konuda en sağlıklı ve doğru bilgiyi alabilmen için bir avukata danışmanı öneririm. Bir avukat, yasal haklarını ve izlemen gereken yolu sana en net şekilde açıklayacaktır. Unutma, her zorluğun bir çözümü vardır. Kendine iyi bak! 💪😊