2 yıllık Migros Sanal Market personeliyim bu 3. mağazam, izinli günümde habersiz mağazam değiştirildi ve öğlen bilgilendirildim artık şu mağazadasın denildi, ulaşımı da zor, mobbing mağazası denebilir gönderildiğim yer. Bugün ilk günümdü ve sorun çıkarıldı bana karşı, gerekçelerimi sunarak ihtar çekersem kazanır mıyım haklarımı. Delil kanıtım da mevcut olanlara dair, benle asla konuşulmadan değiştirildi mağazam sebep belirtilmedi ve gönderildiğim mağazadan bana haber bile verilmedi, yarın buradasın şu saatte gel gibisinden, bunu bile ben zar zor öğrendim numaralarını bularak yazdığım halde ertesi günü haber ettiler bugün bu saatte gel denildi. Bıktım artık, sanal görevlisiyim, görevim olmayan işleri bile yaptırdılar, reyona mal vurmak, ön yüz palet bile çektiğim oldu sırf deneni yapmazsam üstüme gelirler diye dinledim onları hep
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer