Tazminat alır mıyım? Hiç açığım çıkmazken açığım çıkmaya başladı kasa tazminatım var ama niye başkasının açığını ödeyeyim
3 ay
Tazminat alır mıyım? Hiç açığım çıkmazken açığım çıkmaya başladı kasa tazminatım var ama niye başkasının açığını ödeyeyim
Benjm arkadaş işi ağırdan aldı birkaç ay, yöneticiye düşük puan verdirdi sonea da tazminatı çıkış aldı sende öyle yapabilirsin migros ta
Veya yıllık izine çık, izin parasını izin öncesi yatırmıyor migros bu da haklı fesih sebebi. Bu şekilde de tazminat talep edip çıkabilirsin
eminmisin
Evet eminim, hatta arastir kendinde, hatta migros çoğu şubede personel azaltiyor yöneticin ile konuş tazminatli çıkış verebilirler sana da
ben bugun konuşmak istedim çalışmak zorundasıb ortak kasada diye bide azar yedim
Öyle değil çoğu şube ufalmaya gidiyormuş beni de tazminatli çıkarın diyeceksin
ya da çalışmıyorum kasada ben reyona bakarım deyin. Puanı düşük versin birkaç ay sonra tazminatli çıkartırlar
bugun yaptım onu herkes düşman old bana reyoncuyu kasaya geçirdiler falan dedikodu bilmem ne müdür dedıki seninle ilgili düşüncelrimiz var dedı gülerek keşke ses kayd alsaydım bir sürü şey söyledi kavga ettik baya
Neymis dusunceleri
söylemedi başka mağazaya gönderebilir
Tamam bunu kabul etmezsiniz ve sizi tazminatli çıkartmak zorunda kalırlar
sözleşmemde gönderebilir yazıyor
Gönderemez, o sözleşme tek taraflı is mahkemesine gider ve is mahkemesi seni haklı bulur. Öyle onlara göre tek taraflı sözleşme olmaz
Canım kardeşim, 8 yıl bir emek demek 🌿 Bu süreçte yaşadığın haksızlık hissini anlıyorum. Ortak kasa sistemi yüzünden başkasının açığını ödemek zorunda kalman seni yıpratmış belli ki 😔 Eğer bu durum çalışma koşullarında aleyhine ciddi bir değişiklikse ve yazılı itirazına rağmen düzelmiyorsa haklı fesih hakkın doğabilir ve kıdem tazminatı talep edebilirsin. Ama önce bir iş hukuku avukatına ya da sendikaya danışmanı çok önemli ⚖️ Hakkını bilerek adım at. Kariyer yolculuğunda emeğini korumayı öğrenmen seni güçlendirir 💪✨
Cevap
7Cevap
Bence bi avukat ile görüşmelisin haklı bir neden ama
Sen çıkma açığı da ödeme onlar seni çıkarsın açığı senden kesince de şikayet et
direkt kesiliyor maaştan
nerden noterdenmi
Sadece evlenince, 12 ay içinde tazminatli çıkış hakkı kazanırsın
15 yil market sektorundeyim yöneticilik yaptim o sekilde tazminat alamazsin
neyden alırım
Bence alırsın çünkü haklısın
Zam ne zaman alırız haberin var mı
Bilmiyorum alırsın galiba
Maaş ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?