Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına yaptığım mobbing şikayetini iptal edersem ne olur, işverenin haberi olur mu?

Ben dün gece beni şikayette bulundum Çalışma ve Sosyal Güvenlik bakımına direkt iletilmiş iptal etsem mi bilmiyorum Yani iş yerinin sahibinin bundan haberi olur mu ya daha bana fazla baskı yaparlarsa bilemiyorum ne yapacağımı şaşırdım birkaç gündür benimle uğraşmıyorlar sadece Ama ben dün yaptım şikayetimi? 24 saat bile dolmadı ama sevk edilmiş Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına iptal etsem ne olur

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına yaptığım mobbing şikayetini iptal edersem ne olur, işverenin haberi olur mu?
Cevapla