İş yerinde haksızlık yapılıyor, tazminat alabilir miyim?

Çalıştığım yerde sadece kasiyerlere ve şeflere migros kartı verilmiş. Sahada çalışan 5-6 makineye baktırdıkları bizlere o karttan vermemişler. Üstüne bu kartı alanlar bunu saklamışlar, oranın müdürü de dahil buna. Şikayet etsem bir sonuç falan alabilir miyim?
İş yerinde haksızlık yapılıyor, tazminat alabilir miyim?
Cevapla