İş yerinde olan haksızlığımi anlattım lütfen yardımcı olur musunuz?

1 senedir çalıştığım iş yerinde aynı yerimde calisiyordum ve şef adam beni aldı kötü çalışan makinalara verdi yeni eleman geldi benim yerime verdi, bu haksızlık dedim bizden sorumlu olan kadınla konuştum ama kadın öyle bir bağırıyor ki konuşulmuyor (çünkü müdür ona kime ne dersen yapcak yapmayani çıkar diye talimat verdi müdürden yüz buldu ) kadında taraf tutuyor ve ben neden böyle dediğimde bana milletin içinde bağırıyor dün şef bizi çağırdı sefde onun tarafında olurcasina senin bu kadınla derdin ne dedi kadınin cazgır bir tipi olduğunu biliyor ve çalışan herkes biliyor o kadının nasıl bir şey olduğunu konuştuk onu odadan çıkarttı ve bağırarak benim üzerime geldi hiç bir saygısızlığim olmadığı halde bağıran kadına bir şey demedi bana terbiyesizsin dedi? Hem kadın sorumlu hem şef üzerime dün çok geldi ne yapmam lazım?
Güncellemeler
1 yıl
Soru başlığı yanlış oldu uğradığım haksızlık olucakti
İş yerinde olan haksızlığımi anlattım lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla