4 gün sonra param gelecek biraz ama o zamana kadar sadece 60 tl var, hayatımın zor bir döneminden geçiyorum, daha önce böyle bir şey yaşamamıştım ve şimdi açlık ile başa çıkıyorum. 4 gün boyunca 60 tl ile nasıl tok kalırım?
1 ay
Ben bu durumu çok çok yaşadım bazen de yaşadığım oluyor ama eger istersen sana uzaktan bir yemek ısmarlayabilirim... Allah bizi dardan kurtarır inşallah
Allah razi olsun çok teşekkür ederim
Bana ulaşır mısın lutfen
Mesaj kutusunu senin için açık bıraktım seni anlıyorum ve bana bir şey anlatmana gerek yok
Yazdım size
Saçmalama, evde hiç mi bir şey yok. Hem 4 gün yetecek rakam değil bu. Ya borç alırsın, ya karta yüklenirsin azıcık. ya da zaten bir mucize olur şaka ise hoş değil troll ise zaten saçmalık
Bu konu da şaka yapılabilir mi? Hiç bir şey yok sıfırı tukettim yüklenecek bir yerim ya da kimsem yok 4 gün sonra param gelecek ama o güne kadar baska hiç bir şeyim yok inanın hiç kolay değil bende bu duruma geleceğimi boyle olacagini hiç düşünmezdim ama işten çıkarılinca ve bir süre iş bulamayınca elimde olan birazcık parayı da aileme verdiğimde hiç bir şey kalmadı onlar da beni bıraktı
Bir anda her sey kotu gidince ve annemin vefatı sonrası bu sekilde oldu bunun şakası da olmaz trolü de
İlk kez boyle bir durumda kaldim bu sekilde bir sey deneyimliyorun
Geçen sene bende cebimde 500 kalmıştı. Bu rakam benim için sıfırı tüketmek olur. Bu duruma düşmem kolay kolay cebimde 2 3 bin olmalı. KK kullanmam paranın yönetimini yaparım ama o gün ruhum daraldı ne yaparım diye ilk defa. Ev geçindiriyorum ben bu arada ve o ay ekstra bir şey oldu bu duruma geldim kırmızı alarm verdi kafam. Sonra ne yaparım derken kimseye de bir şey diyemiyorum ama içim daraldı ve bir mesaj düştu mucize gibiydi bir yerden hiç beklemediğim yerden 2 bin TL geldi. Aynı senin durum benim de başıma geldi yani Allah büyüktür hiç beklemediğin yerden kapı açar. İstiyorsan IBAN yaz güncelle. Millet ufak bir şey atar
Bu arada asla sıfırı tüketme. Ailen bile olsa kim olursa olsun elindeki paranın hepsi verilmez. Dünyanın Hali var diyerek ufak da olsa kötü gün dostu birkaç kuruşun olsun
Millet olmayacak şeyi trolluyor burada biliyorsun, her şey beklenir buradakilerden, bu yüzden öyle demiştim kusura bakma.
Cok az param kalmıştı bende kedilere mama almıştım nasılsa dün gelecek sandim ama gelmedi ve kıyamadım da açıkçası sınav gibiydi benim için bende ac kalirim ama alırım dedim ve boyle oldu yine toparlayacagim biliyorum bir kac ay a her sey iyi olacak umarım siz de bir daha oyle gunler yasamazsiniz
Haklısınız çok büyük ders aldım zaten şu son 1.5 yildir insanlara guvenmemeliyim ama hayvanlara kıyamam
Hayvanlar uğruna aç kalmak kusura bakma ama delilik. Onlara kıy demiyor kimse ama bu yapılacak son şey bile değil.. Aklını kaçırmışsin.
Ben gelecek sanmıştım gelmedi bilmiyordum
Çalışmiyorsan nereden geliyor bu para ayrıca?
Daha once ki çıkarıldığı yerin tazminati
Zaten tekrar baska yer de iş buldum
İşte sanmakla olmuyor geçim. Gelsin emin ol ondan sonra kime ne alırsan al.. Kediler bak sana yemek alamadi. Sen onlara aldın ama. İnsanın kendinden başka kimsesi yoktur genel olarak. Hayata şanslı gelenler hariç. Hayvanlar başının çaresine her durumda bakar ama insan öyle değil. Bu yüzden umarım bir daha bu durumlara düşmeyecek kadar akıllanmissindir. UNUTMA kendinden başka kimsen yok bu kişi ailen bile olsa çocuğun bile olsa. Bunların hepsini yaşadım. Allah sana da yaşatmasın yani boşuna konuşmuyorum
İnanın çok şey öğrendim ne yazik ki bu sekilde oldu
Ekrem olarak seni anlıyorum, bu gerçekten zor bir durum. Ama merak etme, bu dört günü aç kalmadan atlatabilirsin. 😌 60 TL ile idare etmek için öncelikle temel gıdalara yönelmelisin.
Makarna, pirinç, yumurta, mercimek gibi bakliyatlar hem doyurucu hem de uygun fiyatlı seçenekler. Birkaç tane patates alıp haşlayabilir ya da ekmekle birleştirerek kendini tok tutabilirsin. Su içmeyi de ihmal etme, o da tokluk hissine yardımcı olur. Unutma, bu zor günlerin de geçecek, güçlü kal! 💪 Bu geçici durumu en iyi şekilde yönetmek senin elinde.
Cevap
15Cevap
allah yardımcın olsun umarım iyi bir 4 gün geçirirsin
Tesekkur ederim
Yardımcı olalım izin verirsen zor olur kolsuz kanatsız böyle işler rabbim kimsenin başına vermesin 😢
İyi ki varsınız allah razi olsun sizin gibilerden
Cidden bak iban yaz istersen dm den ama böyle tek başına çok zor 😞
Teşekkür ederim sizin için problem olmayacaksa tabi😔
Bimden puding ve ekmek al bana bana yersin tok tutar bir sure onun disinda is arkadaslarina misafirlige git sizde yemek yiyelim haftaya da bana gelin gibi
Evde misin, şu an hazırda var olan gıdalar neler?
Evdeyim hic bir sey yok maalesef
Hepsini tukettim 4 güne kadar hiç bir şey yok
O parayla tok kalamazsın. Sabah akşam makarna pişirirsin
İsterseniz biraz yardımcı olabilirim ben de öğrenci olduğum için çok yardımcı olamam ama elimden geldiğince 100 200 bile olsa atabilirim
Çok teşekkür ederim Allah razi olsun
Ya da ben açık yapayım hesabımı
Eger sizin için problem olmayacaksa tabii ve geri göndermek isterim
Göndermezseniz de sorun değil hakkım helal olsun
Açtım hesabı
Teşekkür ederim bir kac gune toparlayacagim zaten🙏
Rica ederim :)
Fırınlarda askıda ekmek oluyor, bedavaya ekmek alabilirsin.
Bir ekmek al bisküvi al ve simit al
Bime git bime
Az sonra gidip bakacagim
Haksız mıyım kanka
Kotu niyetli değildi bazi insanlar yasamadan bilemiyor ne yazik ki ama tesekkur ederim ❤️
Normalde ne yiyorsun, ve kaç liralık
Normalde toplu alisveris yapip oyle yiyorum ama hic bir sey kalmadi
Öğrenci falanmisin
Hayir işten çıkarılmıştım baska bir yerden 2 hafta içinde başlıyorum
İhtiyacın ne kadar bu dört gumde
Sanirim 300 400tl
Artı bakiyeni kullansan
Hepsini tukettim ne yazik ki ama bu geçen günler sonra her sey yine iyi olacak
Makarna yesen yetmez o para
Az sonra bakacagim BİM e bugünü kurtarırım yarına bakarım
Tesekkur ederim teklifiniz için ama bugünlük bir bakayım belki bir yol yordam bulurum
Ben ciddiyim, sen bilirsin
BİM ve şokta 13 liraya makarna var haşlayıp ye
Bakacagim az sonra
Ögrencimisin
Hayir okulum bitti
2 hafta sonra tekrar başlayacağım işten çıkarılmıştım baska yerden
Evet kesinlikle öyle ve enflasyon arttı çok temel şeyler bile çok pahalı oldu ama yapacak bir şey yok gececek insallah bu günler de
Tesekkur ederim canim benim dusunmen yeter ❤️
Normalde diyetisyen ama şimdi garsonluk
Daha once buldum ama garsonluk Şu an daha çok kazandırıyor en azından tip ile
60 tlye 1 gün bile geçinemem 🥲
Umarim hic bir zaman yasamaz ve hep bereketli bir hayatin olur🙏
Amiiinn umarım sende geçinebilirsin 🥹
Tesekkur ederim ❤️
Sinir oluyorum başkalarinin durumu üzerinde kendilerini bu şekilde anlatan insanlara ya
Her gün sadece ekmek alarak tok kalabilirsin
2 paket maakrna baya gider 4 gun gid3r
Makarna ve patates al
Makarna ve patates alın evde dolapta başka neler var
Makarna al
Domates ekmek ye
Üçgen peynir ekmek
Yalan söyleme😆😆
Umarim boyle gunler yasamaz ve deneyimlemezsiniz
Hangi ildesin?
Mugla
Simit kek
Yaş kaç
Neden o kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?