1 ay
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Ailenden gelmediyse alının teriyleyse çok iyi bir rakam lütfen devam et biriktirmeye
Bana göre iyi😂 bn 20. yim param 0. Biriktiremiyorum
Baya iyi. Keşke fon veya faiz yapsaydın, 50-60 bin kâr olurdu.
Bence gayet iyi ben 23 yaşındayım 4 ay calistim 40 bin biriktirdim anca
Bence iyi ama dolara cevir ya da dolar olarak biriktir daha iyi
Bence iyi 👍
Başarılarının devamını diliyorum.
Bende 20 yaşındayım 310 bin TL’m var tabi altına çevirdim bankada,
İyi ama nasıl biriktirdin? Altın al tak kullan bacim ye parayı 😅 dünyaya bir daha mı gelcen
Çok iyi tebrik ediyorum. Güzel günlerde kullanman dileğiyle 🙂
Hemen akrabalarınla paylaş ertesi gün borç alıp geri ödemesinler 😅
ben 10 milyona yakın biriktirdim tam bilmiyom rakamı her yıl 1.5 milyona yakın birikiyo hesaplamalarıma göre
Isteyenler muhyac olanlar oluyor biriktirmek mumkun degil ki
Kim istiyor kim muhtaç kii vermeyin bence ❣️
Sinav dunyadi cans :-) ölümler oluyor insan diger dunyayi dusunmek zorunda kaliyor ölüm aniden gelse mezara amelsiz girersem, paramda bu dunyada kalirsa o zaman gercekten zarar etmiş olmaz miyim. Ayrica her turlu birikimimiz öldükten sonra dusmankarimiza kalacak, iyisimi Allah rizasi icin elinden geldihi kadar azda olsa innsalara yardimci olmak bizim icin daha iyisi
Ne nankorluk ihtimali bile bile yap
Yakinlarimi ve cevremde cok insan kaybettim sebdigim insani bile uyusturucudan kaybettim genc yasta
Keşke TL biriktirmek yerine dolara yatırım yapsaydın belki şimdi 300 bin değil 600 bin olurdu ama yinede iyi
27 yaşındayım sigaram bitti babamdan para alıp sigara almaya gidicem işte
Hahaha sen bana bakma sigara parasını da babamdan tırtıklıyorum 😄
En güzeli😀
Çok iyi harika, helal olsun sana.
Şimdi paranı nasıl koruyabilirsin onun üzerine düşün. Mesela borsadan güçlü hisse senetleri alabilirsin.
Gezmeden yemeden biriktiremedim 27 yaşındayım bu saatten sonra da olmaz sana başarılar dilerim tebrik ederim çok iyi yapmışsın
Sana da tebrikler aslında en iyisini yapmışsın hayata bidahmi gelcez
Ben mesela doğuyu bitirdim bu sene egeyi gezmeye başlayacağım 27 yaşındayım sen de benden küçüksün ama benden iyi biriktirmişsin herkes nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşasın
Nasıl biriktirdin? Aile evinde yaşamanın faydalarımı? Ben hic biriktiremiyorum
Sonda umuta verdiğin ayara patladım bacım fkmskfmwkdkwmrk alemsin. Gayet güzel bir birikim.
Aldığın maaş ve bulunduğun bölgenin ekonomisi önemli
Hayattaki tek başarın para biriktirmek mi. Komedi.
Güzel para ama paylaşma kazancını böyle nazar eden olur 1 kuruşa muhtaç kalırsın Allah muhafaza
yani gelir gider dengesine bakmadan bir şey diyemem yatırım araçları da kullan...
Çok iyi tebrik ederim biraz daha biriktirip eskide olsa bir araba al.
İyi ama o parayı risk olmadan 10'a katlatabilirim. Bana para atmayacaksin Dolandırıcı sanma...
Ne kadar şanslısın. Faturalar yok. Mutfak masrafı yok 😉
Aferin helal sana birikim güzeldir ama güvenli limanlarda tut yatırım da acemiyim aynen devam
Benim sadece kolumdaki saat 1.5 milyon lira... Fakirsin hahahaha.
Cffffgghhjyffd4yhh nasıl bir eziklik bu
Mükemmel. Tam borsa da parayı katlama zamanı. Hayatını kurtar borsa ile
Az bana göre o parayla bir şey alınmaz ama 22yasa göre süper bazıları o yaşta sadece gezip tozuyir
Bacıcımmm inşallah daha da artar varlığın harikasınnnnn
Amin cümlemizin inşallah aşkımmm❣️🥰
Nasıl becerdn? bana da öğret, maaşım 50bin ama birikmiyo, senin fazla dimi maaşın
Asgari ücret alıyorum desem inanirmisin 😄
Aaa o zaman evden işe işten eve
Biraz daha eklemelisinn bence
Her ay üstünde 20 25 bin TL koyuyorum
E daha ne olsun güle güle kullan :)
Teşekkür ederim ☺️ araba alıcam da nasipse ❣️
İnşallah olur 🤗
ya bir de çalışsan
Çalışıyorum zaten
Birikim yapman güzelde o bir çeyiz parası sadece
Skmisim çeyizini 😄
😅😅oo ozaman kralsın bende 2 ay önce birine güvendim 550 bin dolandırıldım yaa. 2 ay sonra da. Kredi çektim yeni 500 bine yatış motoru aldım. Birikim güzelde paranın değeri yok ya. 30bin gibi 300 bin. Ne için biriktiriyorsun peki
Araba alcam ya 😄 çok hevesim var
Ozaman iyi bencede al önce ehliyet i al. Ben evlenecem diye işte gecen sene 1 milyon zararla kapattık. Kalan paramla motor aldım 2 ay sonrada. Bir ameliyat olacam. Kendime harcıyorum. Parayı biriktirirsen nakit onu bari faizli hesapta tut. Durduğu yerde de kazanırsın
Sana bir w. polo yakışır bayan arabadı🤸♂️🏍✔️
Hem b hemde a2 ehliyetim var 3 sene oldu 😄 parada faizde 😄
Akmasada damlıyor işte 😄
Yani 300 bine günlük 300 tl. Hafta 2100 tl. Veriyor. 2100 tl ye tiktokta 5 kattan kazığa atlayan kızlar var yani. İnşallah araba sevdana kavuşursun. Evlenmedikten sonra çalışan kral dır zaten🙃🙃😃
Aylık 6500 TL veriyor valla hiç yoktan iyi yine ya☺️
Seni dolandırıcı hangi banka ise. 650 tl nedir ben kefen parası diye bir bankada hesabım var 360 bine aylık 12 bin veriyor
6500 tl az. Banka hesabını değiştir
Yapi benim ki 30.5 faiz 35 günlük
1 milyona bile 27 bin veriyor
Seni dolandırıyor bankan. Ben 43 faiz oranı şu an yapı kredi de iş bankası yüzde 39. Ben 550 bine 35 güne 22 bin alıyordum. Bence faizde olsa bankaları araştır. Yazık yani günlük faizde bile her 100 bine 100 tl 300 bine günlük 300 den 30×300 . Ayda 9 bin yapar benden demesi faiz oranın düşük
Oha harbimi ya
Şimdi hesapladım yapı kredi 36 güne 300 bin için. 7500 tl. 45 gün için. 9500 tl veriyor. Hangi banka ise onu değiştir cidden faizi düşük
8 aylık 4 kişilik mutfak masrafı parası
İyimi yani
Ya güzelim paranızın bir değeri yok. Para pul olmuş. Dün 9 tane domatese 191 tl verdim. Anlatabiliyormuyum? İnan bu ülkede para bir şey ifade etmiyor. 20 milyon ve üzeri olursa paraya para derim. Oda bizim gibiler için. Senin için belki çoktur ama çık dışarı hayata bir bak. 4 lastik parası maalesef. Tablo çok vahim
Gayet iyi, ne yapmayı planlıyorsun?
Araba alıcam 🧡🥰
Aaa bende öyle aldım biliyor musun 🙈 umarım beğendiğin severek bineceğin temiz bir araç senin olur
Yaaa maşallah ozaman size güle güle kullanın ☺️ Egea alıcam inşallah 🧡
Umarım seve seve bineceğin bir araban olur 🥰
Ayy amin inşallah kız 🥹❣️💅
Kız o güncelleme neeeee ahahahahhaha
Hiç sorma aşkı ya bi tane kişi eskortluk yaparakmi kazandin yazmış sonrada ad soyad tel no ver diyince korkudan engellemiş beni 😄
Ahahahahahha bayıldım sana bana mesaj atsana arkadaş olalım
Ne kadar sürede biriktirdiniz peki?
1 1 buçuk sene falan
O zaman çok iyi.
Bizde bu yaşımızda hala tık yok. 1 araba bir ev bir 1+1 daire ve bir kaç yüz gram altın. Hepsi bukadarcık.
haftada bi elli bin lira koyuyor üstüne
😄😄
bi dahaki hafta yine sorucan mı
Yaw olum sen benim sorduğumu nerden biliyon bi benmi varım burada
İstanbul'u fethettin sanki adam maaş aliyo 300
Tebrikler kardeşim
Cok iyi bravo :) basarinin devamini dilerim
Osirada 39 yasind a beş barasiz benim esgal vay ya
Kenarda beş kuruşu olamayan bene 😅
Maşallah 🧿 maşallah 🧿 çok İyi bravo
Hisse senedi al daha da iyi olsun
İyi tabii, aferin. 👍
Helal sana at vadeli hesaba kalsın 👏👏
Hiç yemiyorsun sanırım
Ne iş yapıyorsun?
Benim o yaşta o kadar param yoktu
abi siz nasil biriktiriyosunuz ben kesin harcardim
22 yaş 1 milyon dan fazla birikim nasıl inşaat sektörü
Tüyo alabilir miyiz efenim
Çalışmak😃
150 150 kırışalım mı fıstık 😂
Ne işte çalışıyorsun ki
Ne kadar sürede biriktirdin
Şu yaşta iyi para valla helal olsun
21 im bende 300 bin biriktirdim bide kendi işim var bence i, yi
Gayet iyi bence