1 ay
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
İyi iyi.
Akıllı kız seni
Bence iyi ama arkadaş tanıdıklarına deme sakın
İyi, biriktirmeeye devam canım
Biriktirmeye devam et
E ne guzel devam er byle bırıktırmeye belki ilerde ev araba alırsın kendıne.
Ahaha geçmiş olsun...😅👍
1 günde biter😂
İyi dostum kendini kimseyle kıyaslama
Kazancına bağlı Ne kadar kazanıyorsun
Aferin. Nasıl kaandın?
Güzel afferim
İyi biriktirmeye devam
İyi iyi güzel
Helal olsun altın vs al TL de kalmasın
ne iş yapiyosunki
iyi devam böyle
Harika nakitte tutma ama.
İyi nasıl biriktirdin
Çalışarak 🥰
Kolay gelsin ne iş yapıyosun çok gençsin
Güvenlik görevlisiyim önceden muavinlik yaptım 🥰
Şehirlerarası otobüslerde mi muavinlik yaptın
Hıhı🫠
Bana yeterki iş olsun her işi yaparım kaçmam 🥰
Hangi firma ve ağır değil mi? Bavulları falan sen mi kaldırıp yerleştiriyordun?
Güvenliği de hem rahat hemde karışan eden yok diye bu mesleğe girdim patronun dırdırı yok en azından
Yok canım bavuldan nolucak üst üste koyup bagaja koymuşlugum vardır 😅
KKoç firması
Çok soru sordum ama biraz daha sorasım var çünkü ikisi de aklımdaki işlerden
Hahha yok kız estağfurullah sorabilirsin😘
Cılız mısın güçlü kuvvetli biri misin bavul deyip geçme herkes kaldıramaz yardım eden erkek yok muydu? Ve muavinliğin maaşları nasıl? Günde kaç saat yol gidiyordun izin günleri vs
İnan bana cılız olan bir insanda kaldırabilir yalan olmasın orta halli biriyim bavul işi dışardan görüldüğü gibi zor değil 🥰 maaşlar saatlikti yalan olmasın en son 80 TL di örnek İstanbul Ankara kaç saat mesela 6 saat git gel 12 saat 12 ile 80 i çarpınca çıkan sonuç günlük ücretin oluyordu bazen gün içinde yani 24 saat içinde peşpeşe aralıksız uzun yol yapabiliyoruz
İzin günü yoktu amir vardı başımız da rastgele veriyordu izinleri yol durumuna göre
Saatlik şu kadar bu kadar anlamıyorum mesela hangi sene çalıştın ve aylık eline ne kadar maaş geçiyordu? O yılın asgari ücretiyle karşılaştırcam. Değer mi değmez mi
Bi şöför tanıdığım var diyor ki aylık 40bün alırsın falan inandırıcı gelmiyor
2 buçuk 3 sene falan oldu ya
Elime ozaman 25 bin fakan geçiyordu rahat
Ahahah doğru demiş hatta fazla bile 😅
Arkadaşım 60 bin TL alıyor
Muavinle şoförden fazla maaş alır unutma
🤔🤔 o kadar iş yapıyor mu otobüsler maaş iyi gibi ama ağır işte ondan gözüm yemiyor
60 bin tl alan muavin mi şöför mü? 😂 kız arkadşın mı
Uykusuzluk feci zor diğerleri çok kolay
Otobüste deli gibi para var inan bana bazen otobüse ördek diyoruz biz onlara biletsiz yolcu biniyor yolcudan parayı kendine cuggalıyorsun şoförle bölüşüp
Bazen 2 paket sigara alıyorkardo bana 😅
Sigara bedavaymış firma karşılıyormuş duyduğuma göre
O yanlış diğer firmalar nasıl bilmiyorum
Sigara bedava olur mu kız bı paket zaten 105 tl
Yemek falan? Bana öyle demişti
Yemek beleş dinlenme tesislerinde yiyoruz
Beleş dedimde uzun yolda bile anca bi kere yersin
Peki gittiğiniz şehirde vakit geçirme zamanınız oluyor mu bazen
Çoğunlukla evet bazen yatıyorsun bile otobüste 😅
Ben Çanakkaleye gittim mesela orada bir gece otobüste kaldım
Sonra Bodrum'a gittim 5 saatlik zamanım vardı
Gittiği her yerlerde firmaya ait otel var duşunu falan alabiliyorsun
E niye yemek yemeye vakit kalmıyor o zaman
Her yerdede otel yok ama bazı yerlerde sadvee
Yemek yemeye vakit kalmıyor değil yersin ama cebinden
Ben bedava yemeği kastettim uzun yolda anca can çatlasa iki kere
Hmm anladım. Nasıl başvuru yapılıyor? Otobüste 2 şöför 1 muavin mi oluyor
Çocuğunla iki şoför sadece kısa mesafe bir şoför bana soracak olursan zor iş para için yapılmaz bir sosyal hayatın yok eve gelip uyumayı unut iki otobüste sadece uykusuzluk sorun gözlerin kan çanağına döner öyle diyim üç otogara gidip başvuru yapılıyor. 🥰
Sormaya devam edeyim mi 😂
Sor kız hiç sıkılmadım valla 😅
O zaman güvenlik görevlisi nasıl oldum kursuna mı gittin? Nerde çalışıyorsum avm falan mı
Kursuna gittim önceden fabrikada çalışıyordum iftira attılar ordan istifa ettim şimdi sitedeyim☺️
Fabrika ortamı çok kötü bende çalıştım dedikodu kazanı geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🫠
İşin kötüsü patrona dedim böyleyken böyle elimde kanıtlar var diye yine de iftara atanlara bişi yapmadı kapı orada dedi
Rica ederim. Siteyi kendin mi buldum gittiğin kurs mu aracı oluyor iş bulmana? Ve yine maaş sorucam ne kadar
Üzücü olmuş özeldir diye sormuyorum
İşi bazen sen buluyorsun bazen bazı kurslar yardımcı oluyor genellikle 30 45 arası maaşı vardır
50 alıyorum ben
Yok kız ne özeli kulübeyi pis bırakıyormuşumda işçilere hırsız demişim de öyle falan filan b@ktan şeyler
İyiymiş hangi şehirdesin var mı önerebileceğin kurs? Üni mezunu musun?
Valla canım kurumsal güvenlik şirketleri var onlar nasıl bilmiyorum ama herkes oraya giriyor securitas diye bi firma onlisansim ben hemşireyim aynı zamanda 😅
Kocaeli'nde yaşıyorum
Sitede tek misin sıkılıyor musun
Ahahah bazen sıkılmıyor değilim otura otura mabadım ağrıyor 😅
Bazen ufak kaçamaklar yapıyorum uyku gibi 😅
Tekim
Yakalanma sakın :) geceye kalmıyorsun dimi
Gece çok sarıyor asıl 😅
Gündüz tırt ya
Kadın başına gece kalmak tehlikeli ama normalde kadınlar geceye kalmıyor sanıyordum
Orası doğru kadınlar geceye kalmıyor yüzde doksan gece olunca bazen iki kişi oluyoruz değişiyor açıkçası
Bize özel uygulma var bi tıkta zaten polis geliyor müdahale edemediğimiz yerlerde
Anladım hemşirelik yapmayı düşünmedin mi hiç
KPSS falan zor işler ya hiç uğraşamam onla 🥹
Şimdiki aklım olsa liseden sonra okumam
Ben olumadım sürünüyorum pişmanım
Hiç mi okumadiniz
Üniversiteler tıklım tıklım valla çoğu öğrenci okumak için okuyor boş bölüm yani
Liseyi bitirdim açıktan ünite gitmedim
Nerde yaşıyosun peki
Üniversiteye gidipte zamanını harcama derim bana kalırsa
İzmir yaşım geçti zaten
Yerinde olsam güvenlik kursuna yazılirim işimi yaparım valla
İzmir'de imkan ds çok hem
İnsanın kendi parası gibi yok valla
Kadın için uygun mu bilemiyorum düşünüyorum
Evet bi yaştan sonra aileden para istenmiyor
Umarım TLde durmuyordur
Faizde 🥰
Napmayı düşünüyosun
Gayet iyi Allah daha da arttırsin
Amin cümlemizin inşallah aşkımmm 🧡☺️
Oha nasıl yaptın benimde toplamam lazım
Aile evinde olunca 😄
Maşallah ablacım helal olsun
Faize yatırıp katlamaya bak
altına yatırım yapın ekonomi malum
maşallah diyorum
İyi biriktirmişsin.
Gayet iyi bizimde 500bin borcumuz var işte
İyi ama böyle şeyleri kimseye söyleme derim
Ne is yapiyosunuz
Maşallah iyi tabiki de
3 k oldu benim
Tabiki iyi birikim yapmışsın bravo
Başarılarının devamını dilerim
Herkes yapamaz
38 yaşındayım 500 bin borcum var
Ne kadar sürede yaptığına bağlı diyelim
Güzel bereketli olsun
Ben bu yaşımda eksi 2 milyon
Yaa tebrik ederim nasıl yaptın tavsiye verir misin
Aile evinde olunca çok basit aslında ☺️ bide öyle ekstra fuzuli bir masraf yapmıyorum mesela bi kıyafete gidipte 5000 bin vermem eskiyene kadar giyerim cimrilikten değil gerçekten geleceğimi düşündüğüm için... her gün kafelere gidip bi çaya kahveye 300 400 TL vermiyorum maaşımın/95 ini bankaya atıyorum cep harçlığı olarak 5 Bin TL idare etmeye çalışıyorum durum böyle ☺️🩵
Allah yedirmeyi nasip etsin teşekkür ederim 🙏🏻
Amin cümlemize inşallah 🧡 araba alicam nasipse ☺️
İnşallah ☺️
Aylık kazancına bağlı.
55 Bin TL
Ne işi bu
Güvenlik
Bende güvenlikte çalışmak istiyorum nasıl güvenlik oldun?
Market sektöründe anam ağlıyo
Gerçekten iyisin nasıl bir yol izlediniz
Valla fuzuli masraflardan kaçındım kafeye gidipte bi çaya 100 TL bayılmamak gibi
Ne kadar maaş aldığına bağlı
50 bin alıyorum
O zaman iyi direk fiziki altın al unut ileride cok faydasını göreceksin
60 gramım var zamanında sağolsun babam kafama girdi altın al diye 😄
Akıllı adammış. Valla ben 2 ev 1 araba aldım hepsi altın sayesinde altın candır 😊
Valla zamanında ekonomi azda olsa bi tık iyiydi şimdi af edersin köpek kulübesini vermezler
Cok doğru. Zaten zamanında aldın aldın. Şimdiki kazandığın sadece yeme içme giymeye gidiyor o bile yetmiyor
Ev almakta nasip olur inşallah şu eminevim fuzulev gibi yerlere bakınıcam bakalım 🥰
Aman dikkat et onlarda sıkıntı iyi araştır cok dikkatli ol
Hıhı bende duydum onu ya bazıları sorun yaşıyormuş araştırıp sormak lazım bakalım 🫠
İşine yaramaz faize at veya ye
Faizde zaten
Mantiklisi
Damlaya damlaya göl olur belki 😄
Damlata damlata ye sen geri gelmicek hayat
Araba alicam kanki kafaya koydum ya
Niye küfür ediyorsun 🧐
Sevmiyom
Kalbimi kırdın ama üzüldüm 😢
Ne kirilcan la
Üzüldüm gerçekten 😥
Pardon ya tamam
Çok iyi bence ama birazdaha biriktirebilirsin
Gayet iyi biriktirmissin helal
Mükemmel
Ooo zenginsin.
İyi.
Harikasın şimdi onunla yatırım yap
Güzel
bende 1m vardı 2 ay önce kumarda yedim mutluyum
Aferin kizcemm🧚🏻♀️🧿🫶🏻
iyi sayılır bir yerden başlamak lazım
Kötü
Yavrum onun dolarını sana biriktirdim ben.
TL'de tutma da ne yaparsan yap
iki maşallah
Baya iyi
iyi bence
Oldukça az.
Evet
Altına çevir en iyi yatırım aracı
Nasıl?
he iyi bence
gayet başarılı