Memurum iş yerindekiler 1 simitin dahi hesabını yapıyor bu insanlar ne ara böyle oldu?

Mesela arkadaş arasında bir şey ısmarlama diye bir şey yok 1 simit dahi alsalar parasını istiyorlar hesaplar hep Alman hesabı yanlış anlaşılmasın sen kimseden bir şey beklediğimden değil ama bu durum bana tuhaf geliyor durumu çok güzel 3 tane evi 2 tane arabası olan insan bile bu sefer simit benden olsun bir dahakine sen alırsın demiyor biz ne ara bu hale geldik

Memurum iş yerindekiler 1 simitin dahi hesabını yapıyor bu insanlar ne ara böyle oldu?
Cevapla