Ailem birikimimi izinsiz akrabaya vermiş, hukuken ve psikolojik olarak ne yapabilirim?

Yaş 33. Ailem yüklü miktardaki kendi maaşımla yaptığım şahsi birikimimi ev alacak diye bir akrabamıza vermiş benden izin almadan. Sonradan öğrendim. Niye izin almadınız dediğimde "Senin paran benim param mı var. Ayrı gayrı mı var. Akrabadan geri istemeye utanmayacak mısın!" dediler. Aile komple bu kafada. Şimdi diyeceksiniz niye kendin bankada biriktirmedin de ailen biriktirdi. O paraları maaşımdan zorla yüzde 30-40 gönderterek yaptılar birikimimi zaten. Kontrolcü, bireyselliği kabul etmeyen, baskıcı bir ailem var. Zaten OKB, anksiyete ve duygudurum bozukluğu hastasıyım. Psikiyatrik tedavi görüyorum. Bu mevzu kafama çok takılıyor. Birikimin üstüne soğuk su mu içmeliyim? Ne yapmalıyım?

Ailem birikimimi izinsiz akrabaya vermiş, hukuken ve psikolojik olarak ne yapabilirim?
Cevapla